Ook grappig…Fuentes heeft in een eerder seizoen dit horloge cadeau gedaan aan ‘Pablo Acosta’
Ja… maar 't was een nepperd zou Pablo later gezegd hebben meen ik; -). Economische keuzes maakten de drugslords op horlogegebied trouwens! Of échte liefhebbers…
Ik weet ook niet waar dat heen gaat. Prijzen zijn van de zotte en kan zo niet doorgaan. Ik wil graag een sky maar 30k vindt ik hem nu ook niet waard. AP is supermooi maar kwa degelijkheid denk toch wel een dingetje. Paar x wat mee gehad.
Maar een mooie breitling of longines is ook prima als dat moet. Maar ik heb met de meeste merken okk helemaal niks.
Tja allemaal luxe problemen
Het zou toch niet🤣. Past wel bij het karakter van de Baron
Prima ding en heb zelf ook een DJ naast wat andere rollies maar ik begin steeds meer af te haken. Ben nooit echt bang maar merk dat ik buiten ook voorzichtiger word en teveel bezig ben met wat er om de pols hangt. Écht zorgeloos dragen doe je zo’n ding nooit. Ze gaan er bij mij allemaal uit op een gegeven moment, misschien dat ik m’n sub hou (sentimentele waarde heeft dat ding voor mij). Markt is ook verziekt en er hangt gewoon een sjacheraar sfeertje rondom dat merk. De AD neemt je ook niet serieus ook als je 100k hebt uitgegeven (misschien is dat peanuts maar ik vind het een smak geld voor wat juweeltjes en horloges). Je wordt ook snel door de AD als flipper gezien, die mensen snappen niet dat je naast je sub ook misschien een gmt wilt (“wat moet u eigenlijk met zoveel horloges?”). Dan houdt het gewoon op en zoeken we een andere hobby
Ik hoorde laatst iemand over IWC zeggen: das voor mannen wiens vrouw vreemdgaat
Zou goed kunnen . Vrouwen van saaie mensen gaan denk ik idd wel vaker vreemd. Het is een “net niet” merk. Prima kwaliteit dat geloof ik wel maar het is gewoon saai.
Gewoon de WG day date met groene plaat.
Daar kan niet veel tegen op
Nog bekende personen gespot hier?
ZOU kunnen. enige waar ik aan twijfel is de wijzerplaat. maar kan door reflectie komen.
Wat voor horloge heeft Valentijn Driessen nou om bij VI?
Mijn weerstand zit hem in het volgende:
Merk positioneert zich super wild op de markt, ap uitdager, hoe gekker hoe beter, hype train overload (Big Bang cappuccino, iced out Big Bang, ceo die je lunch betaald als je bij Nikkie biets gaat lunchen en hij je daar spot met een Big Bang om de pols, hij reageert zelf op time zone.com, je kan hem aanschrijven voor extra garantie dat je op een handgeschreven kaartje krijgt, echt tof…. Totdat je je er een beetje in gaat verdiepen)
Ap Royal Oak offshore rip of, eerste modellen die een 7750 als uurwerk hebben, floyd mayweather die de boel aanprijst, eigenaar verzamelt zelf vintage patek ipv eigen werk (in de tijd van de codex hammurabi codex zouden ze wel raad met Jantje Bever weten), en moet alles met hoofdletters gehyped worden. Het is nogal…. On-echt
Zeker! Een Nautilus met 1 of 2 complicaties.
Tx! Twijfelde ivm de complicaties
Ik moest m koekelen….