Bekende personen en hun horloges - Deel II

:rofl: is een ex motoGP piloot… jarenlang niet de beste vriendjes geweest met Valentino Rossi :blush: tot nu…

Ik geloof je :grin:

1 like

Patek Philippe 5712 :sunglasses:

1 like

Kan me niet voorstellen dat dáárvan een imitatie in omloop is.

Iemand een gedacht van deze horloge?

Van Tom Lenaerts welliswaar een BV in het programma ‘Alleen Elvis blijft bestaan’.

4 likes

Marco van Basten met de Luminox Navy Seal die ik ook heb.

11 likes

Als San Marco zijn bescheiden Rolex OP al niet meer durft te dragen op tv dan zijn we ver heen.

Ik hoop dat dat de reden niet is.

2 likes

Een TAG Heuer Carrera? Gokje…

Het lijkt er sterk op dat de nieuwe (kandidaat) NASA astronauten Citizen Eco-Drives dragen: Nichole Ayers met een zwarte variant van de AT4008-51E?

5 likes

:face_with_monocle:

4 likes

Ja leuk het viel mij ook op laatst. Mooie vent die Van Basten. :+1:

1 like

Is dat weer “in” van die jacht taferelen in jaren 70 tig lijst of is dat ironisch bedoeld?

Neeh, San Marco is altijd al een bescheiden (en saaie) vent geweest. Qua kleding, auto`s huizen of horloges: nooit een glamourboy.
Interesseert hem echt geen hol.

1 like

Qua huis viel het wel mee :wink:

Heerlijk scoren! Marco van Basten vraagt €13,8 miljoen voor Vondelparkvilla (quotenet.nl)

2 likes

Lompe villa naast het Vondelpark. Had ook zoiets kunnen zijn :

Met een of andere boot van 2 miljoen ernaast.

Ziyech kocht dat huis verderop he.

3 likes

Lekker man Vinkeveen!

Eigenaar van dat pand had wel Drake op de barmitswa van z’n zoon :sunglasses:

1 like

Ik zou het toch niet doen hoor :unamused: Zo dichtbij, maar toch zo ver weg. En een grote muggenkolonie. In de winter geen reet te doen daar op de Zuwe, loop ik liever door het Vondelpark.
Wij konden ook naar Vinkenveen, maar net als met Ouderkerk toch net uit de buurt. Onhandig.

haha ik was sarcastisch Frans, Vinkeveen vind ik 100x niks, leuk om soms eens mee te varen met een bekende maar verder ook niet.

Maar goed wie heeft er nog een mooi horloge van een bekend persoon?

1 like

Yep, dat dus :+1:t5: Heb er 10 jaar ofzo met de boot gelegen, op 3 verschillende plekken, maar zou daar ook echt niet willen wonen (hoe mooi ook).

Ieder zijn ding (zijn we daar ook gelijk weer vanaf :wave:t5:)

:point_down:t5:

Vergeet AVW
Welkom bij Zahir Jooma, de juwelier van topvoetballers (vice.com)

1 like