Bekende personen en hun horloges - Deel II

Ik heb een goed idee, laten we zelf een sportswear brand beginnen!

We noemen het ‘White’, en richten ons op de witte community. En dan nemen we vooral ervaren witte mensen aan die bij andere aansprekende merken hebben gezeten. En dan laten we Donald met ons waar poseren op de foto.

Of is dat racistisch? :smirk:

7 likes

Je maakt een geintje toch? Kijk nog eens goed naar die foto. Zeg me dat je een geintje maakt!

1 like

Beetje ongemakkelijk maar zo zou het ook kunnen:

afbeelding

:slightly_smiling_face:

6 likes

@RLC bedoet dat hij graag een zwart balkje over de horloges heen zou willen zien. :clown_face:

2 likes

Daley met een Batman
Martinez een 41mm twotone datejust

4 likes

OMG wat is dat voor merk? Alleen aan goud en edelstenen een vermogen. Die liberace horloge

Hij draagt bijna altijd fakes in films, zijn daytona uit de bekende wolf of wall street was ook fake. In het echt heeft hij wel een mooie collectie, met o.a. en nautilus in rosé goud.

Ik vind dat drink ding interessanter

Lekker aan de maté

Of zo:

5 likes

George Clooney met polo, dad jeans, en een gesponsorde aqua terra

4 likes

Graag on topic blijven en elkaar niet continu wijzen op uitspraken en zeker niet door deze eerst te ontlokken.

Ik moest 2 keer kijken maar Stromae draagt hier toch echt een reverso. Iemand die weet welke ref dit is?

14 likes

Gaaf! Hoewel ik eerder een Rendez-Vous had verwacht bij hem.

8 likes

dacht ik ook al aan

1 like

:joy:
Ken het liedje, maar moest het model googelen :flushed:

2 likes

Wat draagt Drew hier?

4 likes

Hij heeft een Tag Heuer Monaco die hij vaak draagt. Zo ook hier. En volgens mij heeft ie ook nog een sub :ok_hand:

3 likes

Autoliefhebber dus

4 likes