Als je dat niet ziet Een van de meest herkenbare.
TH volgens mij. Nu kijk ik ook graag naar Salvage hunters
Hikaru Nakamura (schaak super grootmeester) heeft hier volgens mij een Rolex Deep-sea als ik het goed ‘sea’.
Ben echter geen Rolex kenner haha
Kon wel eens kloppen gelet op de gare endlink aansluiting
Ik denk een 4000, want wel een datum en geen cyclops?
Deepsea heeft ook geen loupe
Klopt, zie ook de ‘inner bezel’ heet dat zo? waar de tekst over de gas escape valve op staat.
Ziet er beroerd uit zeg, met een pak.
Ik las het inderdaad.
Rehaut noemen ze dat bij Rolex…
Maar scherpe ogen als jij dat op de eerste 2 foto’s kan zien!
En een datejust van z’n vader meen ik.
Nu het interview op YouTube aan het kijken,
Verstappen & Marko.
Volgens mij heeft Marko geen Tag Heuer om!
Lijkt een Patek? Gele lederen band en bezel ingelegd met diamanten.
Een echte dandy die man!
Een dandy? jezus, ik leer hier echt elke dag wel iets. Vind vooral de meeste van zijn liedjes wel te smaken
Maar wel met de verkeerde. Caliber 11 moet je hebben toch? Dat is de originele dacht ik…
Dan zou het een Aquanaut moeten zijn en die band is volgens mij niet geel maar oranje bij dat model.
‘Een dandy is iemand, doorgaans een man, die vanuit zijn levensvisie veel aandacht besteedt aan zijn uiterlijk en voorkomen.’ dixit Wikipedia. Als je Stromae een beetje kent… Hij heeft hij z’n eigen kledinglijn ‘Mosaert’ genoemd, is zeker wel extravagant te noemen in z’n garderobestijl. Nee hij heeft geen wandelstokken en is ook niet gekleed als een sapeur. Zal het houden op een moderne dandy.
Had google al aangeslingerd. Over zijn kledingstijl heb ik verder geen mening. Die zou ook echt niemand interesseren