Bekende personen en hun horloges - Deel II

Gezien de dikte van de kast zet ik in op DSSD idd…

Denk deze die hij heeft gewonnen:

2 likes

Klopt, zie ook de ‘inner bezel’ heet dat zo? waar de tekst over de gas escape valve op staat.

Ziet er beroerd uit zeg, met een pak.

1 like

Hij is een groot meester schaker geen mode poppetje.

Ik las het inderdaad.

Rehaut noemen ze dat bij Rolex…

Maar scherpe ogen als jij dat op de eerste 2 foto’s kan zien!

En een datejust van z’n vader meen ik.

Nu het interview op YouTube aan het kijken,
Verstappen & Marko.
Volgens mij heeft Marko geen Tag Heuer om!
Lijkt een Patek? Gele lederen band en bezel ingelegd met diamanten.

1 like

Een echte dandy die man!

5 likes

Een dandy? :joy: jezus, ik leer hier echt elke dag wel iets. Vind vooral de meeste van zijn liedjes wel te smaken

1 like

Maar wel met de verkeerde. Caliber 11 moet je hebben toch? Dat is de originele dacht ik…

Dan zou het een Aquanaut moeten zijn en die band is volgens mij niet geel maar oranje bij dat model.

‘Een dandy is iemand, doorgaans een man, die vanuit zijn levensvisie veel aandacht besteedt aan zijn uiterlijk en voorkomen.’ dixit Wikipedia. Als je Stromae een beetje kent… Hij heeft hij z’n eigen kledinglijn ‘Mosaert’ genoemd, is zeker wel extravagant te noemen in z’n garderobestijl. Nee hij heeft geen wandelstokken en is ook niet gekleed als een sapeur. Zal het houden op een moderne dandy.

1 like

Had google al aangeslingerd. Over zijn kledingstijl heb ik verder geen mening. Die zou ook echt niemand interesseren :man_shrugging:t2:

Wat dragen… Jeroen Rietbergen, Ali B en Prince Andrew hier?

18 likes

In elk geval geen schoon geweten

28 likes

1 like

Is horloge dan niet deel van kledingstijl? Volgens mij gaat dit toch op als een soort ‘modeartikel’, die een bepaalde stijl bewerkstelligt

Voor mezelf niet noodzakelijk neen. :slightly_smiling_face:

1 like

Een hoop zorgen

9 likes