Bekende personen en hun horloges - Deel II

Wat mij betreft een dwangbuis.

14 likes

Het petje van Trump?

3 likes

Poetin, met een Russisch horloge?

2 likes

Denk t niet hendrik… :smile:

Is een Blancpain waar hij al vaker mee gespot is.

De custom made A Lange & Söhne genaamd “The Vladimir” of “The Vladimirovich” is naar alle zeggen via de achterdeur verkocht, want deze trok iets teveel aandacht i.v.m. zijn jaarsalaris van 187,000.

1 like

Dat is snel, mijn dank.
Apart dat Poetin rechtsdragend is. :innocent:

p.s. wat een liefhebber is die man: $600000 aan horloges volgens deze 2 drinkebroers :innocent:

1 like

Drinkebroers moeten eens een hengelmicrofoon kopen (of stoppen met op tafel bonken)

Wie weet heeft hij lang gespaard voor een dergelijk horloge. :see_no_evil:

3 likes

Denk dat dit soort mensen niet betaald, als een nederlandse t.v. presentator z n horloges al gratis krijgt :innocent:

1 like

5 ton gratis horloge :crazy_face:

Betaalt misschien dan?

7 likes

Als je bedenkt dat topsporters veel met Richard Mille rondlopen en vervolgens kijkt naar de omzet en aantallen geproduceerde horloges; lopen die veelal met een gratis horloge van een paar ton.

Dus waarom niet op tv. Het is promotie van het merk en wie betaalt? Jij als klant :grimacing:

2 likes

Hier moet nogmaals worden ingegrepen @tompj :wink:

9 likes

Stam +t. Het is zo gemakkelijk.

9 likes

Ik denk nog even na over de mijne van 5 ton.
Wellicht krijg ik wat korting.

Rare SUB in Archive81 (Netflix)

Ook vaak ‘te leen’ volgens mij hoor…

2 likes

Toevallig dit (welbekende) boek van mijn vriendin gehad voor mijn verjaardag. Het boek past mooi bij dit topic :slight_smile:

10 likes

Nog gefeliciteerd.
Ik zie dat jij in mijn geboortedorp woont. Leuk! :blush:

Ben jij er ook geboren?

2 likes

Potdorrie weer een Westlander :sweat_smile:

3 likes

Nee ik ben zelf in Delft geboren (sidenote: vandaar dat ik ook een Delft Watch Works heb gekocht). Mijn ouders komen wel beiden uit het Westland (Honselersdijk en De Lier) en wilden graag weer in het Westland wonen. Ik heb eigenlijk mijn hele leven in Delfgauw gewoond tot een jaar geleden :slight_smile:

4 likes