Bekende personen en hun horloges - Deel II

Een handige meneer dus met financiële kennis.

Ik kan het artikel niet lezen: foto?

Als het gaat om de foto boven het bericht dan lijkt het écht voor geen meter op de Patek. Dat wordt een ritje naar de Specsavers… :wink:

1 like

Even aanklikken, en dan komt de foto al dan niet tevoorschijn :innocent:
Geen idee hoe dat anders moet, sorry

Reysz0

2u

Een handige meneer dus met financiële kennis.

Tsja dat mag men hopen, is n.l. de staatssecretaris van de poen :innocent:

1 like

Oh die man heeft gewoon een Hamilton om.

Scheelt nogal met de suggestie hierboven dat het een “are you nuts?” Patek was.

Ben Affleck met zijn Franck Muller Cintrée Curvex (maar op een Chrome Hearts bracelet):

2 likes

20 jaar geleden…

3 likes

Vorig jaar ook weer (laatste foto):

2 likes

:point_up_2:t2:

1 like

Top horloges alleen jammer dat een gestoorde gek ze mag dragen, maar ja zo lopen er meer rond. Gek als een deur maar wel met dure horloges.

1 like

Foto van White House twitter: Biden vd week nadat hij met Putin gebeld had.

Chromium dial Seamaster 300 Pro, als ik het goed heb. Duiker op de bracelet, wat redelijk onconventioneel is onder een pak, zeker voor een President.

Amerikaanse Presidenten laten zich over het algemeen heel erg klassiek kleden. Vaak met stijlgidsen proberen ze weloverwogen geen etiquette te overtreden met kleding en of juwelen.

Deze config heb ik toevallig zelf ook daarom viel die gelijk op (echter neemt Putin denk ik niet op als ik bel)… Zie het wel als een signaal dat duikers onder pakken dus wel echt kunnen these days. Immers, als de Commander in Chief het doet…

8 likes

Zou het ook een subtiele metafoor kunnen zijn? Omdat hij dus beschikt over de grootste Navy van de wereld, en dus de enige echte Seamaster is… Om zo subtiel zijn vijanden te intimideren…

6 likes

Spierballen taal Omega is for the people Rolex for the fancy people.

Don’t try this at home :smile:

Heb je wel eens naar Trump gekeken. Ik weet niet welke stijlgids die heeft, maar….

Ik zou zelf niet snel op Amerikaanse modevoorbeelden varen. Een duiker onder een pak moet natuurlijk iedereen lekker zelf weten. Wat mij betreft echter een no go.

2 likes

Deze man op deze foto draagt geen vintage gmt.

Dat is gewoon een moderne gmt master II aka batgirl.

Eminem is zijn nederige zelf met zijn gouden APRO op de super bowl deze nacht

2 likes

Zo triest.

Waarom?