Dan ga ik er denk ik ook eentje halen bij de AD want ik vind het een mooi ding!
Kan iemand zien welk horloge Gentleman Jim (Jim Reeves) hier draagt. Het is een singlehoesje van begin 60er jaren.
Mooi ding toch!
Hij heeft ook een DJ alsnog het goed heb. Die seamaster is net als zijn RB Wayfarer - enigszins macho klassieker (of een tikje ouderwets, ligt eraan wie je het vraagt). Ik draag de mijne trouwens ook met pak, en ook de haute finance figuren waar ik mee te maken heb kijken daar niet raar van op. Die dragen zelf trouwens meestal IEC of Apple.
Gewoon een keer proberen, wie weet heb je geluk
Biden, meerdere omega’s en…… een Corvette!
Zelfs dat wijde pak van hem had een reden, keurig afgestemd op zijn kiezersdoelgroep. De werkende armere blanke klasse. Of wit. Zie het als een tuinbroek in pakvorm.
Het is wel echt te groot.
Een kleiner horloge zou hem beter staan.
Seiko BFK.
Ja! Denk dat dit hem is
Jeroen draagt in het tweede seizoen van Kamp van Koningsbrugge een Seiko Turtle. Goede keuze denk ik. In het vorige seizoen droeg hij overigens zijn Submariner.
Hij moest nu ballonnetjes schieten en dat durfde die niet met zijn sub .
Geweldige zanger, als mens, echtgenoot, vader en voor zichzelf was er op zijn zachtst gezegd nog wel wat te verbeteren…
Poooohhh wat een gedrocht met die grote groene pusher. Vind Edox sowieso niet echt een veel zeggend merk. Zou het zelf niet echt snel kopen. Zijn genoeg merken die mijn voorkeur zouden hebben in dat prijs segment.
GMT Master II Batgirl toch?