Bekende personen en hun horloges - Deel II

Weet iemand wat voor horloge dit is?

2 likes

Ze hebben anders best een eigen “gezicht” en met sponsoring van Sauber F1 en de WRC en powerboat racing ook best een bekend merk
Ooit een duiker van gehad, iets te groot maar wat een bouwkwaliteit. Als een tank en met geschroefd saffier glas, dat zie je ook niet vaak.

11 likes

Yep. Een lelijke.

:stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

3 likes

Hangt ie nu aan de muur bij je? :joy:

1 like

Het lijkt mij niet echt comfortabel om te dragen.

1 like

Dit is een vertekende opname moet ik zeggen 46mm maar hele korte lugs. Best prettig dragend maar eerlijk gezegd voor mij ondanks polsen van 19,5 cm te groot.

Maar gewoon kritisch kijkend naar wat je krijgt is dit een van de best gemaakte horloges die ik ooit heb gehad.

2 likes

Ah ok.
Ik wist niet dat jij dezelfde maat berenpoten als ik had.

1 like

Valt best mee toch?

1 like

Iets van Franck Muller?

1 like

De Richard Mille? van Haller. Verder weinig te spotten bij de spelers van Ajax terwijl normaal de Rolexen en Pateks duidelijk aanwezig zijn. Zal wel een stukje bescherming zijn van de afdeling PR :sweat_smile:

2 likes

Ze zoeken daar nog mensen. Topdrukte sinds een paar weken :innocent:

3 likes

Zo die is lelijk, gelukkig verft die nu zijn haar niet meer.

1 like

EU-buitenlandchef Josep Borrell met, zegt men, een Tissot T-Touch (al dacht ik meer aan Rolex SD)

1 like

Instagram groupie

1 like

Ik moest bijna worden afgesponsd van het lachen om deze ultieme vorm van zelfpijperij. Hilarisch.

3 likes

Bekend is ie wel hoor.
Op HF dan.
Ik zie soms fotos v mensen waarvan ik denk: wie da fuk is dat nu weer?

Het is relatief dus

3 likes

Laat ik de zaak blussen met het Lord Sugar horloge uit aflevering 5 (of 6?) van the apprentice.

Een Daytona. Welke?

5 likes

De @Stifstaf zo te zien.

2 likes

Ik lag trouwens een weekje achter. Afgelopen week droeg hij een…?

3 likes

Horloge. En telefoonhoorn.

Hij had zeker genoeg bonnetjes om in te leveren op de kermis

1 like