Bekende personen en hun horloges - Deel II

Wat een speler! Mooi horloge ook.

Is absoluut geen Pagani :joy:

Eric corton met een speedmaster tijdens 5 mei concert volgens mij.

Dus ik zat de film Uncharted te kijken, met daarin horloge liefhebber Tom Holland. Heeft in de film een, dacht ik, stoere chronograaf om, dus ik wilde zien wat het was… Hebben ze hem in die film afgescheept met een Fossil! Een Fossil… Pffff. :rofl: (Overigens, niks mis mee voor het geld, maar had iets anders verwacht).

7 likes

Zeker! Wordt wel een heel klein horloge zo bij hem :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

enige wat ik er mooi aan vind is de strap!! :innocent:

1 like

Wie heeft er een gmt nodig…!

7 likes

Oh god het is nog erger. Ik wilde net deze ook posten, maar het derde horloge was mij zelfs nog niet opgevallen.

Of zou het zo’n spelletje zijn. Dat hetbeen zoekplaatje isben je ze alle zeven moet vinden.

Ach, hij heeft ook 7 kettingen en 53 ringen om dus moet kunnen toch

3 likes

Ik heb gehoord dat hij ook ergens een piercing heeft maar dat kan ik niet bevestigen :wink:

1 like

Och och, en die film was ook nog om te janken he.

1 like

Kennelijk een protestactie: Hamilton trekt zich niks aan van FIA’s juwelenjacht: ‘Sport heeft grotere problemen’

1 like

Wat een kleuter is het toch ook he

4 likes

Verbaas me vooral over het extra gewicht aan edelmetaal wat hij kennelijk mee wil zeulen in die auto. massa is traag!

3 likes

Hahaha als Max dat had gedaan, had iedereen gezegd dat het goed was dat hij een punt had gemaakt. :joy:

4 likes

Neuh, regels zijn regels en veiligheid is geen grap.

Euh ik denk niet dan Hamilton al dat gewicht gaat meenemen hoor. Het ging om een piercing toch?

kennelijk ook een of meer ringen

1 like

Dat is wat makkelijker te controleren ook. Mijn dochter moet bij het sporten ook oorbellen uit. Ringen niet. Maar wat @SwedishChef zegt, regels zijn regels.

2 likes

Eens hoor!

Maar de vraag blijft. Welke drie horloges draagt ie nou!? Een lijkt er een IWC Big Pilot te zijn?

1 like