Volgens de FIA/KNAF regels geen sieraden en wel goedgekeurd brandwerend ondergoed.
Ik weet wel van gevallen binnen Nederland dat bij een NK rally deelnemers gedisqualificeerd werden omdat ze geen goedgekeurde brandwerende sokken droegen. Dag € 600.- inschrijfgeld voor die wedstrijd.
Het mooie is: al geven ze hem iedere wedstrijd 50k boete lacht ie er nog om.
Om diskwalificatie gok ik toch wat minder haha
Ik vind het eerlijk gezegd spijkers op laag water zoeken.
Beetje lopen zeiken over een ringetje door iets heen maar wat doen aan gevaarlijk langzaam rijdende auto’s ho maar.
En iedereen die aan komt met regels zijn regels. Zijn jullie zelf nooit recalcitrant?
Door rood fietsen is een nationale sport en dan nu, ja mr hamilton regels zijn regels.
Recalcitrant zijn we denk ik allemaal wel eens maar als je vervolgens gepakt wordt op de regel die je in je recalcitrante bui overtreedt moet je ook niet gaan klagen. Risico als je de regel willens en wetens overtreedt.
Misschien moeten we even verhuizen naar het F1 topic.
Hij heeft een nieuwe snellere F1 bolide nodig
Doen ze toch niet. Nu hou ik erover op
Met een hoop ingebeelde kwaaltjes om onterechte paychecks te krijgen.
Kan ie goed zien hoe veel tijd hij achter Max rijdt.
Hij heeft zelfs een eigen horlogekanaal op YT tegenwoordig. Heeft naast zijn Daytona een aanzienlijke Swatch collectie, ook van die XXL’s.
Groeten
Rutget
Ah dat wist ik niet
Dit model komt totaal niet overeen met wat hij in de videogame draagt Ze hadden toch beter gekunt? In de game draagt hij een cuff strap en geen bund. ook was het geen chronograaf.
Het moment dat 'ie, met z’n irritante spraakgebrek, begint te praten, is het moment dat ik een filmpje van hem weer uitzet.