Pieter van Vollehoven gaat zeker de boeken in als stijlicoon van de 21ste eeuw…
Pieter weet hoe hij een das moet knopen en pakt zijn shirts niet uit een willekeurig Only for men rek. Dan mag je er wat mij betreft ook een TT sub of een GMT bij dragen.
Vergis je niet. Die familie is een stuk minder chic dan je wellicht zou verwachten.
Ps. Ziet er natuurlijk niet uit, zo’n Rolex bij een pak.
Dit kan dus gewoon niet.
Ik vind het er prima uitzien. Hoewel ik zelf nooit een sportmodel Rolex met dubbel manchet zou dragen. Bij die Belgische meneer vind ik het ook nog iets minder. Omdat zijn setting ook iets te formeel is voor een moderne GMT. Maar in veel gevallen is een pak prima te combineren. Het zal vast niet binnen de etiquette passen, maar daar heb ik persoonlijk een broertje dood aan.
Explane…
Dat is een voormalig vliegtuig.
Explain.
Had het zelf niet door en nochtans brevet Engels!!?
Wellicht, maar dat maakt de combinatie nog geen goede. Ik houd bijvoorbeeld van koken, maar draag geen schort in plaats van een overhemd bij een pak.
Onder meer dus Brian Brobbey, weet ik sinds kort.
Wat mij betreft is ook dit een voorbeeld van slechte smaak.
Iedereen moet inderdaad dragen wat hij wil. Maar bij vreemde of ongewone combinaties krijg je dan soms gewoon een beetje ongevraagd advies of commentaar
Een Rolex GMT bij een pak is voor mij equivalent aan, bijvoorbeeld, een gouden dress watch op het strand bij een zwembroek.
Er zijn natuurlijk wel gradaties van fout. Ik denk dat een horloge enkel bij horlogenerds in het verkeerde keelgat schiet. Had hij een schort gedragen, stond er wel iets over in de krant. Dat is allicht een goede barometer om de onbelangrijkheid van onze fixatie in de verf te zetten.
En ook: he’s the king. Het kan hem allicht weinig schelen want, kort door de bocht, hij heeft zich betrekkelijk weinig te verantwoorden, en al zeker niet wat betreft zijn horloge
Wauw, dit vindt ik echt een slechte keus.
Dit is iets wat een Belg zou zeggen. Am I right?
Of een Nederlander met een afkeer voor Limburgers,
Of een Limburger met een afkeer voor Nederlanders.
Dat zou ook nog kunnen.
Jeetje jij maakt het helemaal gecompliceerd
Nederlandse vader, Belgische moeder. Beschikt over beide nationaliteiten.
Wat heb ik dan ‘gezegd’ als Belg zijnde @Neyra??