Bekende personen en hun horloges - Deel II

:point_up_2:

1 like

kom op jongens, sprezatura. Mag de belgische koning ook.

8 likes

Wellicht, maar dat maakt de combinatie nog geen goede. Ik houd bijvoorbeeld van koken, maar draag geen schort in plaats van een overhemd bij een pak.

Onder meer dus Brian Brobbey, weet ik sinds kort.

Wat mij betreft is ook dit een voorbeeld van slechte smaak.

Iedereen moet inderdaad dragen wat hij wil. Maar bij vreemde of ongewone combinaties krijg je dan soms gewoon een beetje ongevraagd advies of commentaar :grin:

Een Rolex GMT bij een pak is voor mij equivalent aan, bijvoorbeeld, een gouden dress watch op het strand bij een zwembroek.

4 likes

Er zijn natuurlijk wel gradaties van fout. Ik denk dat een horloge enkel bij horlogenerds in het verkeerde keelgat schiet. Had hij een schort gedragen, stond er wel iets over in de krant. Dat is allicht een goede barometer om de onbelangrijkheid van onze fixatie in de verf te zetten.

En ook: he’s the king. Het kan hem allicht weinig schelen want, kort door de bocht, hij heeft zich betrekkelijk weinig te verantwoorden, en al zeker niet wat betreft zijn horloge :sweat_smile:

3 likes

Julien Vermote (°1989), Belgisch wielrenner Alpacin-Fenix

Panerai Luminor GMT Automatic

gettyimages-887167752-612x612

23678990-tr8n9249qp1b5x2bsn95ztmo-Large

6 likes

Wauw, dit vindt ik echt een slechte keus. :face_vomiting:

Max Verstappen (°1997), Nederlands-Belgisch autocoureur

TAG Heuer Monaco Black Titanium

dsfqsdaer

14 likes

Dit is iets wat een Belg zou zeggen. Am I right? :grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

Of een Nederlander met een afkeer voor Limburgers,
Of een Limburger met een afkeer voor Nederlanders.

Dat zou ook nog kunnen.

8 likes

Jeetje jij maakt het helemaal gecompliceerd :joy:

2 likes

Nederlandse vader, Belgische moeder. Beschikt over beide nationaliteiten.
Wat heb ik dan ‘gezegd’ als Belg zijnde @Neyra??

2 likes

Dit weet iedereen, maar het zo specifiek benoemen beschouw ik als een typische uitspraak van een Belg. Als het niet zo is ook goed :smiley:

1 like

Ik kan maar niet wennen aan zo’n grote vierkante kast. Kleurstelling vind ik wel vet.

John de Bever beste Nederlandse zaalvoetballer ooit. Ook nog prof geweest op het veld.

2 likes

:wink:

Ah, bedankt voor de duiding.

1 like

Wielrenpolsjes en een Luminor is inderdaad niet een droomhuwelijk, beetje vergelijkbaar met Doutzen Kroes en een dubbel d beha.

2 likes

Aiaiai… een Panerai op van die dunne wielerpolsjes…

Ik weet het niet, iemand?

3 likes

Ziet er een beetje uit als een Seiko Presage: https://www.rikkoert.nl/presage-heren-automa-011478922?channable=0116416964003330303936ea&gclid=Cj0KCQjw_viWBhD8ARIsAH1mCd7IK6-rnIqZquNCvtGnwqHWiRThjFeN8uW0F8fUud6_EoDHtNYt-Z0aArHFEALw_wcB

4 likes