Bekende personen en hun horloges - Deel II

Dat is een beetje kort door de bocht. Wat denk je van alle BTW op merchandise die in Nederland wordt verkocht? en nog veel meer belasting die binnenkomt.

Euhh ja de familie Oranjes verdienen een leuk zakcentje en Heineken voor de rest niemand.

Zeker. Mensen eten meer chips en drinken meer bier (en geven meer geld uit daaraan) maar er wordt geen waarde toegevoegd door F1 (of voetbal, of TdF). Ze maken niks zelf.

Boeren voegen waarde toe door iets te maken en fabrieken ook. En zelfs consultants voegen met een beetje goede wil iets toe door dingen efficiënter te maken.

Sport is voor de leuk en brengt mensen samen maar onderaan de streep levert het niets tastbaars op

Wederom een beetje kort door de bocht. Ik snap als dit uw mening is maar zeg dan “Voor MIJ levert het niets tastbaars op”.

Iemand enig idee welke omega (?) Femke Bol gister droeg tijdens de finale 400m? Leek wel een bandje van stof?

1 like

Wat levert het JOU dan concreet op? Tastbaar? Even los van dat sommige mensen het leuk vinden om te kijken (das prima)

Ontspanning zodat je productiever bent in de werkuren?

Kijk, en dat is het hem. Iets waardevols hoeft voor mij niet per se tastbaar te zijn.

Ja dan moet je maar beter lezen wat ik schrijf. Ik had het over tastbare dingen en dat de F1 en andere sporten dat niet toevoegen. Dat jij het leuk vindt om naar te kijken is prima.

De hybride techniek in m’n Ferrari heeft z’n herkomst in de F1.
Lijkt mij vrij concreet.

1 like

Een Ferrari heeft al helemaal 0 toegevoegde waarde voor het welzijn en welbevinden van de mens als geheel. Das gewoon speelgoed.

(Net als al onze horloges hè, dus prima als je ervan geniet. Maar luxe, geen noodzaak)

Goh, jij zal leuk zijn op feestjes zeg… Pffff

10 likes

Azijnforum.nl belde, ze wilden je daar terug hebben.

Wel consequent blijven als je zuurgraad stijgt .

1 like

Haha valt erg mee hoor. Alleen ik mag er niet meer over horloges praten van mijn vrouw :smiley:

1 like

Anyway on topic: @jaap5 ik heb de foto’s even bekeken en ik vind het al knap dat jij gespot hebt dat het een omega is. Maar ze heeft smaak dus!

het lijkt een ‘echt’ horloge, dwz geen smartwatch - sport horloge en omega is haar sponsor, dus ik ga wel uit van een omega.

6 likes

Deze is het.
Speciaal ultra licht sport horloge. €45k

55gr weegt het horloge.
Zit ook een ‘fabric strap’ bij.

24 likes

€45k… Daar heb je sinds alle prijzen kelderen heel wat anders moois voor :partying_face:

Zij, en Lieke Klaver schijnbaar ook:

Ietsje meer nog:

Zelfs het uurwerk is van titanium :flushed:

8 likes


Wat draagt Simon Mignolet hier?

3 likes