Bekende personen en hun horloges - Deel II

Zowel auto- als brandstof fabrikanten gebruiken de F1 als laboratorium. Techniek sijpelt door naar straatauto’s, reguliere brandstof en smeermiddelen. In die zin levert F1 wel echt wat op.

Daarnaast claim je dat Verstappen NL 0,0 oplevert. Het is enkel dankzij Verstappen dat er in NL een race wordt georganiseerd. Voor deze race komen er veel buitenlandse toeristen een bak geld uitgeven in NL die dat zonder die race niet zouden hebben gedaan, dus ook die claim klopt niet.

2 likes

Ik moest meteen hier aan denken, maar dat ligt denk ik echt aan mij.

download

41 likes

hahaha lekker jongens :stuck_out_tongue:

1 like

Nee het was geen Milgauss

1 like

Leuke vrouw, matige dj wel

1 like

Matig? Die snapt het wel hoor…

Jason Statham met de 5980 Patek.
Amnesia, Ibiza.

12 likes

Het kan niet je smaak zijn maar als DJ is ze niet matig.
Maar dat hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen.

1 like

een van de betere dj’s, lekker knallen

2 likes

Knap dat je dat ziet! Hoe kun je dat zo snel zien?

2 likes

Hij heeft wel degelijk iets toegevoegd. Ik weet spontaan een hele hoop mensen te herkennen die ik mijdt als de pest, van die volwassen kerels met zo’n Redbull polo aan :face_with_raised_eyebrow:

Heeft iemand al eens gefactchecked hoeveel Nederlanders hierdoor extra naar het buitenland gaan om daar een bak geld uit te geven ipv hier afgezet tegen de opbrengsten van Zandvoort?

1 like

Met mijn bolle ogen :slight_smile:
Kastvorm, band, bezel, loop pukkel en kroon. Ook heb ik het haar elders zien dragen.

2 likes

12 likes

Aan creativiteit geen gebrek :joy: :+1:

1 like

22,3 miljoen extra inkomsten, 244 nieuwe banen

In opdracht van de gemeente Zandvoort en de organisatie van de Dutch Grand Prix heeft Breda University of Applied Sciences (BUas) een wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd naar de impact van de Dutch Grand Prix. Uit het onderzoek is gebleken dat de Grand Prix in de hele regio tot een hoop extra bestedingen heeft geleid. Zo werd er in Zandvoort €22,3 miljoen aan additionele bestedingen geteld en kwam dit bedrag voor de Metropool Regio Amsterdam (Inclusief Zandvoort) zelfs uit op €44,5 miljoen. Deze extra inkomsten hebben 244 banen in Zandvoort en 498 banen in de MRA-regio (inclusief Zandvoort) opgeleverd. Deze cijfers vallen, zelfs met twee derde van de totale capaciteit, hoger uit dan de voorspellingen die in 2017 werden gedaan in het haalbaarheidsonderzoek van Desicio.

Vanwege de pandemie was slechts twee derde van de toeschouwers welkom in Zandvoort, al zaten de tribunes begin september alsnog tjokvol met in het oranje uitgedoste Formule 1-fans. Uit cijfers van de GGD bleek eerder dat dit echter nauwelijks tot coronabesmettingen heeft geleid. Extern onderzoek heeft nu aangetoond dat het hele evenement niet alleen op het gebied van de gezondheid en op sportief vlak, maar ook op economisch, sociaal en maatschappelijk vlak een succes kan worden genoemd.

Jazeker, ik heb ze geteld. Alle drie. Ze gaven alleen geen reet uit, want ze gingen met de fiets + tent naar Texel.

On topic : wat draagt prins B. jr voor hologe?

image
Ja, hij heeft een dikke lelijke bril, die grap kennen we nou wel.

5 likes

Geen horloge, maar 2 smartwatches zo te zien.

1 like

Ja, ik wou alleen on topic blijven dus postte maar een toepasselijke Bee- Enner.

Gaan er maar drie Nederlanders extra naar GP’s in het buitenland? Wie zijn dan al die idioten die ik op tv zie?

een garmin marq commander op de onderste foto?

Oh bedoel je dát. Dacht dat je de mensen bedoelde die zogenaamd voor de f1 wegvluchten.

:man_shrugging:t4: Echt geen idee. Totáál niet thuis in de smartwatchelarij.
Mijn god zeg, wat zijn die dingen duur :grimacing: zie ik nu.
https://www.garmin.com/nl-NL/p/608665/pn/010-02006-01
Gewoon tussen de 1500-2500.

1 like