Bekende personen en hun horloges - Deel II

Ik denk een Bell & Ross BR05

4 likes

Ik denk (ook gezien hij friend of the brand is :wink: ) een Bell en Ross

3 likes

Deze kende ik nog niet, maar die lijkt mij inderdaad te kloppen! Bedankt voor het ophelderen van het mysterie van de dag! :slight_smile:

Zat gisteren te kijken naar Rondo op Ziggo en zag Van Basten met een -volgens mij- JLC Polaris. Kon helaas geen foto maken. Het horloge was zwart met een opvallende groene coating op het glas. Had een zwart rubberen band met een open vierkante gesp (vandaar dat ik dacht dat het een JLC was). Op het net vind ik geen zwarte JLC met groene coating dus ik twijfel of het wel een JLC was. Weet iemand hier toevallig welk horloge hij gisteren op tv droeg?

images

Zoiets?

2 likes

Charlotte De Witte met een DJ, doomed bezel en oyster band!

10 likes

Hier zonder horloge

3 likes

Want??? :stuck_out_tongue:

2 likes

afbeelding

15 likes

AliveWearyEmperorshrimp-size_restricted

16 likes

Moest ik ook aan denken :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zowel auto- als brandstof fabrikanten gebruiken de F1 als laboratorium. Techniek sijpelt door naar straatauto’s, reguliere brandstof en smeermiddelen. In die zin levert F1 wel echt wat op.

Daarnaast claim je dat Verstappen NL 0,0 oplevert. Het is enkel dankzij Verstappen dat er in NL een race wordt georganiseerd. Voor deze race komen er veel buitenlandse toeristen een bak geld uitgeven in NL die dat zonder die race niet zouden hebben gedaan, dus ook die claim klopt niet.

2 likes

Ik moest meteen hier aan denken, maar dat ligt denk ik echt aan mij.

download

41 likes

hahaha lekker jongens :stuck_out_tongue:

1 like

Nee het was geen Milgauss

1 like

Leuke vrouw, matige dj wel

1 like

Matig? Die snapt het wel hoor…

Jason Statham met de 5980 Patek.
Amnesia, Ibiza.

12 likes

Het kan niet je smaak zijn maar als DJ is ze niet matig.
Maar dat hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen.

1 like

een van de betere dj’s, lekker knallen

2 likes