Het viel me gelijk op omdat ik nu dezelfde om heb (light grey nubuck slim strap), maar helaas wel aan een ander horloge.
Wat draagt onze bondscoach hier vandaag op de persconferentie bij de bekendmaking van de WK selectie?
Longines Weems Second-Setting Watch. Betreft een Limited Edition van 30 stuks, ter ere van de samenwerking tussen Longines en Gassan. Was alleen via hen te verkrijgen natuurlijk.
Bij dezen toch gedaan
Ik wil graag alles origineel. Geen namaak voetbalshirts voor de kids, geen niet-originele tas voor vrouwlief, geen after-market velgen op mijn auto en al helemaal geen niet-originele bandjes of (vouw)sluitingen voor mijn horloges (uitgezonderd vintage waar het dus ook echt niet anders kan). Beetje autistisch misschien, maar elke gek zijn gebrek
Helemaal mee eens! Ik zie het als erkenning voor de creativiteit in deze wereld. Bedenken is lastig, kopiëren makkelijk. Daarom altijd het origineel.
Ik wil zelf graag een balloon dog van Koons. Een Ali copy bestel je zo en het verschil ga je niet zien. Maar dan doe je geen recht aan het ontwerp en de kunstenaar.
Gaaf! Bedankt voor de reactie, ik was echt benieuwd maar kon het niet thuisbrengen haha. Top horloges Longines
Een man met smaak. O wacht, ik had die onderste rij niet gezien.
Ja, echt hè. Welke verkeerde afslag heeft hij genomen?
Denk dat MJ teveel geld heeft en nog steeds verdient, dat hij hij géén idee meer heeft wat te kopen
Patjepeeër met een dikke cuban in z’n smoel.
Wie
Die Urwerk lust ik anders best
Misschien geen bekend persoon, maar deze kwam voorbij op TV bij Tom Waes. Het horloge spreekt me aan, iemand enig idee?
Volgens mij een Seiko 5, exacte type weet ik niet,
Wat dit is geen idee. maar Tom Waes zie ik meestal met zijn Rolex Submariner No date.