Dat is een Seadweller. Die heeft hij niet meer, want die is gejat.
Hij heeft weer een nieuwe want in de nieuwe series draagt ie er weer een geloof ik.
Inderdaad draagt nu de 126600
Late reply: wat mooi! In Italië zie je veel Citizens “in het wild” heb ik gemerkt.
Klopt. Is me ook vaker opgevallen.
"Cristiano Ronaldo posted his new watch on Instagram that features 𝑻𝑯𝑨𝑻 header he scored against Manchester United.
Shortly after, it was announced that he and Manchester United are parting ways"
Het ging als mis toen hij die patrijspoort van IWC onder een pak droeg.
Ik heb deze even moeten laten bezinken…
De eerste reactie met name op de onderste rij was niet overwegend positief…maar dor de beperkte posts sindsdien in dit topic, kwam His Royal Airness steeds vaker in beeld.
Ik ben deze collectie wel gaan waarderen stiekum…
En niet zeiken over wat wel/ niet onder een pak kan…
De bovenste rij zijn klassiekers…
De onderste rij is meer uitgesproken, maar heeft als rode draad mooie vooruitstrevende uurwerk technieken. Niet conventioneel, maar allemaal top klasse…niet bezaaid met diamanten en andere glimmertjes maar horloges waar het uurwerk centraal staat.
Ik kan het wel waarderen en MJ kan het absoluut hebben…
Wat is en blijft het toch een patjepeeër…vreselijk ventje.
Eens, sterker nog, als iemand het kan hebben is hij het.
Ik denk dat ik Jacob & Co ook maar een mailtje ga sturen: Ik wil ook wel een horloge met een afbeelding van hoe ik aan het werk ben.
Ik vraag me af wat ze kunnen doen met een afbeelding van iemand aan een bureau die half-verveeld een muis heen en weer schuift.
Ik ga vast sparen.
Daar kunen ze een mooie minute repeater complicatie van maken, dat je muisarm heen en weer schuift
Mweh 3 serie . Oud modelletje
Harry Kane zonder Rainbow aanvoerdersband, maar wel met een andere Rainbow. Leuk bedacht
Sjiek bij klompen en witte sokken.
Als je een paar Posts terug scrolt is je vraag al beantwoord. Een limited Longiness.