Zou je anders wel denken gezien je naam
Nou vind het toch wel een gaaf ding die ceramic
Lijkt wel een Astron
Ja da’s jammer inderdaad Album stond op toen ik 15 jaar geleden een forum naam moest kiezen geloof ik. Heb er onlangs al een beetje afstand van genomen met mijn avatar/plaatje.
Ik blijf het meer iets vinden voor Swatch bijvoorbeeld, die dit recent extreem goed hebben uitgemolken.
hahaha ja zo zie je maar zoveel mensen zoveel wensen
is maar goed ook dat niet iedereen dezelfde smaak heeft
Topwerk .
Nou, ligt eraan voor hoeveel goud
Ha, zeker! Erg tevreden met zichzelf
Audemars Piguet Royal Oak Offshore
Ongeveer zoiets
Al viel het waanzinnige God-complex me meer op bij dit figuur uit deze docu over de zorg.
Gisteren The Losers gezien en zag een leuk horloge maar kan niets vinden:
Op internet wel een interview gevonden maar daarin zegt de hoofdrolspeler alleen dat het zijn horloge is.
Iemand een idee?
Mijn eerste gedachte was een Paul Picot. Maar verder kom ik niet
🥲
Niet heel verrassend als omega ambassadeur, maar wel erg vermakelijk om al die speedmasterpuristen de gordijnen in te zien vliegen
Zijn die blauwe alweer te krijgen of is dat nog steeds een unicum?
Ik zit middenin de HBO serie Succession, over een machtig familiebedrijf en de voortdurende familie-strijd over de CEO-opvolging. Zoon Kendall Roy draagt hier Rolex Explorer.
Maar… waarom zou die kroon uitgeschroefd zijn?
Wij kijken hem nu voor de tweede keer. Geniaal!
Vergeten in te schroeven nadat ze de tijd goed hadden gezet conform script? Goed opgemerkt!
Goede serie he! Veel mooie horloges te zien. De gouden Panthere vond ik wel heel tof
In films en series gebruiken ze vaak neppers. Dat beantwoordt niet helemaal je vraag, maar als er vocht in komt is de kostenpost in ieder geval niet zo groot.