Ik had ergens gelezen dat dit niet meer mocht dat je daarom ook steeds minder day dates in series ziet.
Super serie (sorry, beetje off-topic misschien). Er zijn me trouwens wel meer ‘continuïteits-dingetjes’ opgevallen, zoals een open knoop die in het volgende shot dicht is, etc.
Denk nog steeds niet te krijgen maar ben geen expert over die dingen
Ik vermoed (vanuit mijn vak als acteur gedacht) zodat de tijd niet doorloopt. Een scene neem je meerdere malen op, en als de tijd van het horloge wel doorloopt klopt het niet meer in de continuïteit. Klein detail, maar wordt aan gedacht
Terecht want leden van een horlogeforum letten hier dus gewoon op.
Je hebt zelfs in de HF cartoons geacteerd
Lekker bezig!
Ook dat nog eens!
A. Lange & Söhne 1850?
1850 ken ik niet, maar de 1815 wel … (flauw)
Maar goed gezien!
Wel tamelijk onverwacht, toch?
Hij heeft het in een van zijn vroegere shows zelfs over zijn IWC, dus echt onverwacht is het niet toch?
Ik vind hem wel grappig, al was het alleen maar omdat hij net als ik geadopteerd is uit Indonesie en daar grappen over maakt.
Wel gaaf zeg - niet alleen het horloge maar dat hij zo herkenbaar/ publiekelijk draagt. Mooi!
Ik begrijp deze hele post niet.
Ik had een forum geopend en kreeg direct van alles over me heen. Hier kan schijnbaar wel alles!?
Ja, alles kan. Doe er je voordeel mee!
Dat wordt gezien als concurrentie.
Jan Joost van Gangelen volgens mij met deze vandaag:
Als ik me niet vergis gewonnen met een door Breitling georganiseerd tafelvoetbal-toernooi bij Gassan. Correct me if I’m wrong.
Die viel mij net ook op