Bekende personen en hun horloges - Deel II

True that

Ziggy Marley met een gecompliceerde Frederique Constant

20 likes

Gecompliceerd figuur

1 like

:joy::see_no_evil:

Hova :raised_hands:

2 likes

Hoppa, Andy van der Meijde nu ook al.

:point_down:t4: :point_down:t4:

Niet normaal hè. Doen ze goed.

Ja, die heb ik hem toen gegeven. Ik zei nog, neem nou een Tissot, pannenkoek.

Yah knows man, Yah knows :facepunch:t5: Complicated aight.

8 likes

Die Andy had laatst ook een Pepsi om. Ik vermoed van invicta

1 like

Als ik zie wie wat draagt, ben ik gauw klaar. Slechte smaak is ook smaak.

Wezen hebben geen ouders

Wat ongebruikelijke sponsor in de tenniswereld, Donna Vekic met een FP Journe.

9 likes

Wat draagt Pieter? Omega of Breitling :thinking:

3 likes

Breitling. En wat een gigantische kanis heeft die kerel.

8 likes

Toevallig (neen, eigenlijk niet) vroeg mijn vrouw dat ook aan mij. Ik heb ook Breitling geantwoord.

1 like

Een top time dus?

18 likes

Zo kijkt hij niet :joy:

7 likes

Ja, arme vent dat ie zich voor dat soort programma’s leent.

Maar wel echt een tof horloge :ok_hand:

1 like

niet alleen zijn kanis

Maar mag hem wel, met die pretoogjes van hem. En Pietertje heeft over een hoop zaken iets meer verstand dan de rest van alle “kenners” op tv. Luister altijd graag naar zijn droge en duidelijke commentaar. Plus een bak humor.
Voor wie denkt dat Pieter de plaatselijke banketbakker is :point_down:t4: :

Generaal-Majoor b.d. drs. Pieter Cobelens voltooide opleidingen aan de KMA, de Hogere stafvorming, het Nato Defence College in Rome en Universiteit Leiden (bestuurskunde). Hij begon z’n loopbaan bij Defensie bij de Luchtmacht en was als Directeur Operaties verantwoordelijk voor het Nederlandse optreden in Irak en Afghanistan. In zijn laatste functie voor Defensie transformeerde hij als directeur de Militaire Inlichtingen en Veiligheidsdienst in een moderne dienst.

Daarna richtte Pieter Cobelens Military Talent for Business Solutions (M4B) op, dat oud-kolonels en generaals bemiddelt. Cobelens is strategisch adviseur bij Forum Group, Lagarde, Legian Consultancy en Cybersecurityketen.nl, geeft lezingen en is regelmatig te gast bij radio- en tv-programma’s

En on topic

Wat zou dit zijn?

Grappig: als je ‘Cobelens horloges’ intikt, kom je uit bij de eigenaar van TW Steel, Jordy Cobelens (geen familie). Nooit geweten dat dit een Nederlands merk is :man_shrugging:t4:

6 likes

En dit is dan ook nog eens een onderwerp waar hij WEL verstand van zou moeten hebben.
(Meneer heeft HILARISCHE meningen over IT dreigingen)

Maar ietwat OT…
Leuke klok.

1 like

Zoiets zal het wel zijn toch? Of U Boat ofzo…

1 like

Geen idee. Wel een huge ding.

Die Cobelens zal wel familie zijn van de TW Steel oprichter. Dit zal een TW Steel cadeautje geweest zijn.