Bekende personen en hun horloges - Deel II

Hij kon zijn GMT voor O&N niet vinden :dizzy:

Lastig te beoordelen, maar ik denk niet dat Jort z’n armen van de tafel krijgt met een 55mm :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Ik vermoed dat dit de 45mm versie is.
Check hier hoe enormous de 55mm is:

3 likes

Flieger? Dat lijkt wel een vliegende schotel!

3 likes

De flieger die hij hier draagt is een orginele B-Uhr, weet alleen niet van welke mark (Laco, Lange, IWC, etc)

3 likes

Was toen wel de originele maatvoering. De fliegertjes van 40 mm. zijn eigenlijk fantasiedwergjes.

1 like

Maar zou dit dan gaan om een natuurgetrouwe reproductie of is dat specifieke horloge werkelijk in gebruik geweest bij de Luftwaffe?

1 like

Die worden nu wel gemaakt, sommige compleet met faux patina en al. Grote joekels van 5,5 Cm!

Die zijn wel in omloop maar dat zal ook een dikke stuiter kosten. Dat zijn zo’n beetje museumstukken.

1 like

Nee, een originele heeft hij.

@drex, vanaf zo’n 5k staan ze inderdaad te koop, maar zijn er voldoende te vinden.

2 likes

Ik weet al wat het is. Het is een Wempe flieger uit 1940. Zegt hij zelf in een podcast.

3 likes

Justin Hawkins van de band The Darkness, met een gave Zenith om!

24 likes

Die is wel heel gaaf idd! :ok_hand:

Deze uitvoering kende ik nog niet met die schuinafgesneden zwart/witte dial.

1 like

Uit de oude doos…. Abraham, Leo voor intimi, van Leeuwen AKA de Prince de Lignac.
Kwam uit een arm milieu, werkte hard, kwam toen dat allesbehalve breed geaccepteerd was uit voor zijn homosexualitwit, leefde na de verkoop van zijn bedrijf op een megajacht “de railing is verguld, dat spaart een steward om het koper te poetsen uit” maar liet ook het grootste deel van zijn vermogen niet aan zijn echtgenoot maar aan Rotterdamse goede doelen na.

Maar wat draagt hij voor horloge?


2 likes

Sergio Herman met zijn Milgauss GV

5 likes

Gaan Sergio en Alex nou met een Daytona en een Milgauss door Mexico toeren in een oud brik? :sweat_smile:

2 likes

Ik zag Tom Waes afgelopen week met zijn Seadweller door een sloppenwijk van Nairobi lopen. Dat zou ik niet zo snel doen. Toen ik ooit in Nairobi was, is mij geadviseerd om al mijn waardevolle spullen thuis te laten, omdat ze daar je omleggen voor een paar euro.
Tom zal vast wat beveiliging bij zich hebben gehad.

1 like

Ik kan me nog herinneren dat hij schijnbaar groot fan was van Van Cleef & Arpels.

Zo te zien komt het uit de hoek van de juwelenhuizen ipv de echte horlogemerken.

1 like

Ziet er bij hem eerder rosegoud uit!

Als ik het filmpje bekijk, denk ik dat 'ie gewoon staal is en dat het door het licht komt. Maar zeker weten doe ik het niet.

1 like

Titanium. Lupin limited edition:

Gr, Vigorelli

2 likes

Hermes Kelly

image

3 likes