Sergio Herman met zijn Milgauss GV
Gaan Sergio en Alex nou met een Daytona en een Milgauss door Mexico toeren in een oud brik?
Ik zag Tom Waes afgelopen week met zijn Seadweller door een sloppenwijk van Nairobi lopen. Dat zou ik niet zo snel doen. Toen ik ooit in Nairobi was, is mij geadviseerd om al mijn waardevolle spullen thuis te laten, omdat ze daar je omleggen voor een paar euro.
Tom zal vast wat beveiliging bij zich hebben gehad.
Ik kan me nog herinneren dat hij schijnbaar groot fan was van Van Cleef & Arpels.
Zo te zien komt het uit de hoek van de juwelenhuizen ipv de echte horlogemerken.
Ziet er bij hem eerder rosegoud uit!
Als ik het filmpje bekijk, denk ik dat 'ie gewoon staal is en dat het door het licht komt. Maar zeker weten doe ik het niet.
Titanium. Lupin limited edition:
Gr, Vigorelli
Hermes Kelly
Zaten we er allebei naast. Haha! Tnx!
Scherp! Thanks!
Ik heb met mijn 16600 ook wat (solo) gebackpacked door ZO Azie en C-Amerika. Daarbij ook in genoeg mindere wijken, hostels, bars, restaurants gekomen, en nooit echt onveilig gevoeld. Ik heb idee als je verder redelijk relaxed doet, niemand echt doorhebt dat je âduurâ horloge om hebt.
In Azie zullen ze misschien wel denken dat je hem bij ome Ali hebt gekocht?
Meer de lokale markt of strand verkoper. Nog makkelijker als ze dat denken, genoeg toeristen met nepperds daar idd.
Hoewel toen ik in Thailand ergens op een marktje naar wat âSubmarinersâ stond te kijken, zei de verkoper van 3 meter afstand âgenuine article, genuine article!â over mijn 16600. Ze zien het blijkbaar dus welâŠ
Hypes bereiken mij vaak wat later⊠ik heb ook pas sinds kort Netflix. Maar ik zag dus zojuist het fluitliedje en toen viel me de Tudor Black Bay van Henry van Loon op.
Hij hoeft de vrouw niet meer te bekostigen natuurlijk.
Dan schijnen de serieuze kosten pas te beginnen