Bekende personen en hun horloges - Deel II

Zaten we er allebei naast. Haha! Tnx!

1 like

Scherp! Thanks!

Ik heb met mijn 16600 ook wat (solo) gebackpacked door ZO Azie en C-Amerika. Daarbij ook in genoeg mindere wijken, hostels, bars, restaurants gekomen, en nooit echt onveilig gevoeld. Ik heb idee als je verder redelijk relaxed doet, niemand echt doorhebt dat je ā€˜duurā€™ horloge om hebt.

In Azie zullen ze misschien wel denken dat je hem bij ome Ali hebt gekocht?

2 likes

Meer de lokale markt of strand verkoper. Nog makkelijker als ze dat denken, genoeg toeristen met nepperds daar idd.

Hoewel toen ik in Thailand ergens op een marktje naar wat ā€˜Submarinersā€™ stond te kijken, zei de verkoper van 3 meter afstand ā€œgenuine article, genuine article!ā€ over mijn 16600. Ze zien het blijkbaar dus welā€¦

2 likes

Hypes bereiken mij vaak wat laterā€¦ ik heb ook pas sinds kort Netflix. Maar ik zag dus zojuist het fluitliedje en toen viel me de Tudor Black Bay van Henry van Loon op. :ok_hand:

18 likes

Zie ik bij Peter Gilles nu een dikke full gold AP?

10 likes

Hij hoeft de vrouw niet meer te bekostigen natuurlijk.

1 like

Dan schijnen de serieuze kosten pas te beginnen :sweat_smile:

3 likes

Denk dat Petertje wel geregeld heeft voor zichzelfā€¦

32 likes

:rofl:

1 like

Met 1 kin op de tekening gun je het die man wel!

Ik kwam deze wereldster laatst tegen op de weg :joy:

Ik reed en vriendin lief naast me heeft de foto gemaakt ;).

4 likes

Object A :smile:

2 likes

Ouders van een vriendin van ons wonen in dezelfde straat. Onze vriendin was bij haar ouders op bezoek en ging even de hond uitlaten. Komt hatseflats er aan in zā€™n Rolls. Zij geeft hem even ruimte om met de auto de oprit op te rijden, open hij zijn raampje en vraagt of ze een handtekening wil, meiske? :joy::joy::joy:

Ik ken echt niemand die zo vol van zichzelf is. Ieder jaar krijgen die ouders een Quote 501 in de brievenbus van Gillis zelf. :rofl:

10 likes

Heerlijk. Ik mag hem wel (en jouw tekening) :wink:

1 like

Thanks! Vooral bedoelt hij het ook niet kwaad.

1 like

Heb je zoveel geld ga je nog je auto stickeren als de eerste de beste bedrijfsbusā€¦

6 likes

Hij gaat er ook mee om alsof het een bestelbus is ook. :joy: Rolls-Royce, de toolwatch onder de autoā€™s. :rofl:

3 likes

Dolph Lundgren, samen met zā€™n volledig naturel vrouw en AP Royal Oak Offshore. Past wel bij hem vind ik. De vrouw en het horlogeā€¦

10 likes

Bij hem zou het toch gek zijn als ie een 34mm Date zou dragen

5 likes