Bekende personen en hun horloges - Deel II

Zag Putin eens op de voorpagina van de FT met een FP Journe Chronomètre Bleu. Toch allerminst een instappertje (destijds wel bedoeld als instappertje van dit merk).

4 likes

Hij loopt met meerdere “instappertjes” rond.

afbeelding
Maar dat is in het openbaar want achter de schermen heeft hij kennelijk een 1/1 vacheron en een van de meest gecompliceerde Lange’s.
afbeelding

Ongetwijfeld veel meer van dit niveau maar daar wordt hij niet mee gespot. Wat begrijpelijk is aangezien zijn salaris “maar een ton is ofzo”. Voor de snelle rekenaars onder ons: inderdaad het inkomen past niet bij zijn horlogecollectie :exploding_head: (en dan niet eens zijn overige uitgaves meegerekend :joy:)
Ik krijg bijna het gevoel dat er iets niet klopt met hem :thinking:

4 likes

Spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de jongste Audemars Piguet drager van het land?

Nog geen twee jaar oud en al een AP Royal Oak met diamond bezel om de pols :rofl::+1:

9 likes

Goede smaak is helaas nog altijd niet te koop.

19 likes

Word er in Nederland niet met bubbels en social distancing gewerkt?

2 likes

Is in Dubai.

Het treurigste plaatje dat ik hier heb gezien denk ik.

29 likes

Ach ja, het is gek om je zoontje van 1,5 een AP te geven maar aan de andere kant, als je het kan betalen why not?

2 likes

Dit dus. Ik vind er ook niks van, iedereen meot het zelf weten. Als horloge liefhebbers zou men het hier toch juist leuk vinden? Stukje afgunst proef ik.

1 like

Ben blij dat deze rare snuiters er zijn. Zonder zou 't maar bar saai zijn allemaal.

Doe maar normaal dan doe je gek genoeg :yawning_face:

2 likes

ze gaan naar Dubai om een fotootje te kunnen nemen, en haasten zich om binnen de 48h terug te zijn? Voor alle duidelijkheid: Ik wil niet bashen op de mensen op de foto. Vraag me oprecht af hoe het in Nederland werkt. In België zit je dus 7 dagen in quarantaine als je 48h in het buitenland bent geweest.

Moet in Nederland ook. 10 dagen als ik mij niet vergis.

Gok dat hun zich er niet aan houden maar dat is niet aan mij om te oordelen.

1 like

Ze hoeven niet binnen 48 uur terug te zijn, en het handhaven van zo’n quarantaine is ook niet te doen. In principe gebeurd er niks bij terugkomst

1 like

Preach :raised_hands:t2:

Is dat die man van AVW links?

1 like

Yes, that’s @AmsterdamVintageWatches

3 likes

Ik kan niet omschrijven waarom, maar dit plaatje ziet er heel zielig uit. Triest bijna.
Al die troep op een hoop degradeerd alles tot troep. Zonde.

7 likes

Ach laat deze kleine jongen lekker genieten van zijn poen. Voor je het weet is hij uit de gratie en is hij zo door zijn poen heen. Dan is er weer een andere wezenloos waar wij met zijn alle op kunnen zeiken. :rofl: :rofl:.

1 like

Dat denk ik niet. Investeert als een malle in vastgoed etc. Lil kleine is absoluut geen domme jongen. Een paar jaar geleden zei hij in het een interview dat hij van de 60.000 per maand netto. 30.000 opmaakt en de andere 30.000 investeert. Het is dus niet alleen maar roekeloos met geld gooien.

3 likes

Dat hoop ik dan voor hem! Maar dan is ie in ieder geval uit de picture en hebben wij geen “last” meer van die smakeloze acties als deze.

1 like