Ik snap het probleem wat mensen hierbij hebben niet echt. Is zijn geld toch? Lekker laten doen.
Je kiest er als persoon zelf voor om een afkeurend berichtje er over te schrijven. Als het je niet aan staat, gewoon lekker negeren, bespaart veel tijd en moeite
Nee maar het Hollandse Calvinistische linkse gedachtegoed van als je je hoofd boven het maïs veld uitsteekt dan hakken we hem af vind ik ook maar frustrerend en zielig overkomen…
Mensen in het algemeen vinden het tegenwoordig moeilijk om blij te zijn voor iemand anders. Als iemand een dure auto koopt dan vind men diegene al gauw een patser en overdreven. Ik snap dat niet zo goed. Leven en laten leven. Oprecht blij zijn voor iemand anders en gunnen schijnt nog al lastig te zijn voor sommige. Om je dan zo negatief uit te laten over wat iemand anders met z’n zuur verdiende geld doet waarvoor hij of zij hard heeft gewerkt vind ik niet zo chique.
En je noemt het woord ‘chique’. Dat is grappig in dit verband.
Niet iedereen die iets duurs onsmakelijk vindt misgunt mensen zaken, is links(?), zuur of jaloers.
Het is maar hoe je er naar kijkt. Iedereen mag doen met zijn geld wat hij wil. Maar als je als Lil Kleine lekker in Dubai gaat zitten en je middelvinger naar Nederland opsteekt met de opmerking: “zitten jullie lekker in lockdown!?” dan verdwijnt de gunfactor bij mij wel als sneeuw voor de zon. Dan ben je echt alleen maar met je zelf bezig en laat je openlijk merken dat je je niks van de regels aantrekt.
Even soortvan terug on-topic en toch Calvinistisch gerelateerd: Volgens dit artikel heeft Calvijn meegeholpen aan de opbouw van de horloge industrie.
“Een van de gevolgen van het calvinisme was dat uiterlijke frivoliteiten verboden werden. Voor juweliers en goudsmeden zat er maar een ding op: horlogemaker worden. Horloges waren wel toegestaan omdat deze een duidelijke functie hadden. Er waren nogal wat mensen die in de zomer het land bewerkten en gedurende de winter horloges of onderdelen hiervoor maakten.”
AVW komt speciaal met een Lamborghini bij je langs om Corona te brengen. Je krijgt er een mooi vintage horloge bij!
Jasper is nu onderweg om de Zuid Afrikaanse variant te bemachtigen, deze is alleen besteed aan BN’ers en the real big spenders. Houd Instagram goed in de gaten, je heb slechts enkele minuten om te beslissen! KOV, King Of Virus.
Tja alleen strict noodzakelijke reizen naar het buitenland zijn op dit moment toegestaan.
Of het vliegtuig pakken naar Dubai om een AP te verkopen voor het 1,5 jaar oude zoontje van Lil Kleine daar ook onder valt… Daarover kunnen we natuurlijk over van mening verschillen…
Ach ja, het jochie kan het ook niet helpen.
Hij vindt zijn boekje interessanter dan dat metaal om zijn pols.
Waarschijnlijk was hij blijer geweest met een strip van @jurk.