Bekende personen en hun horloges - Deel II

dat snap ik, ik wou gewoon mijn gifje laten zien

4 likes

afbeelding

3 likes

Wat een lul is die Jasper van @AmsterdamVintageWatches dat hij z’n werk doet: horloge’s verkopen :rage:

31 likes

Er zijn heel veel ondernemers die graag iets zouden willen verkopen, maar zich aan de regels (moeten) houden (om goede redenen) op het moment.

32 likes

Reis voor zaken is toegestaan…

1 like

The Boss.

13 likes

Hoogst noodzakelijke reizen zijn toegestaan, maar liever niet. Een horloge verkopen aan een baby lijkt mij nooit noodzakelijk. (Nog afgezien van de 1,5 m die niet in acht wordt genomen).

14 likes

Buiten de 1.5 meter op de foto zie ik hier niet veel problemen nee, maarja kijk dan maar eens op Instagram. Iedereen kan zijn twijfels trekken bij de ontvanger van dit product, maar lijkt me niet dat je dat als verkoper laat tegenhouden om een AP te verkopen (met een goed verhaal ook nog). Persoonlijk vind ik het goed om te zien hoe AVW zich aanpast met het brengen van horloges. Een paar topics hier op het forum zeggen wel wat anders over de flexibiliteit van onder andere AD’s. Volgensmij heeft Jasper ook niet veel te zeuren, alles wat op Instagram staat is zowat binnen 5 minuten weg, booming business…

2 likes

Als Lil Kleine zegt ik geef je alleen geld als je hem persoonlijk komt brengen, is het toch noodzakelijk? AVW moet ook geld verdienen.

2 likes

Hoe moet hij anders zien hoe laat het is? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Klopt. Op de foto zie je het niet maar ze hebben idd ook de 1,5 meter regel aangehouden…:thinking:

2 likes

Nee.

Dat zie je mij ook niet goed praten, maar ik reageerde vooral op het feit dat hij reist.

1 like

Goed beargumenteerd.

1 like

Dan denk je alles gezien te hebben.

Man man man. Wat is dit van de pot gerukt. Een koter van een jaar oud. Met een AP. In Dubai. En noodzakelijke reis. Mijn reet. Dan zeg je toch echt hele hele dikke vinger tegen de rest van Nederland omdat die geld heeft en dus de regels niet van toepassing zijn op deze figuren.

Volgens mij is Dubai redelijk Westers maar of die straffen ook zo zijn weet ik niet.

Gevalletjes geen afstand houden en geen noodzakelijke reis zou ik t niet erg vinden als t zooitje word opgepakt en in de bak word gegooid of bij terugkomst in Nederland oppakken en t bedrijf maximale boete…

Mafklappers.

16 likes

Of hij weet, net als iedereen, dat die dingen toch hun waarde houden dus wat boeit het nou ?

Em @Tafelkruk wat ben jij een zure vent zeg.

4 likes

De hele wereld kampt nog met de gevolgen van het coranavirus, we moeten met z’n allen er voor zorgen dat het zich niet steeds opnieuw verspreidt, enfin de bekende riedel, en dan vind ik het ronduit verwerpelijk wat zo’n AVW hier flikt. Over die rapper wil ik het niet eens hebben.

7 likes

geef toe dat het gewoon een vorm van aandachttrekkerij is, en de media loopt er heerlijk mee weg

ezgif-3-826985818382

7 likes

Jasper wanneer hij terug thuis is:

1 like

Ik begrijp niet goed waarom je die post gekozen hebt om zo overdreven te reageren :face_with_raised_eyebrow: