Bekende personen en hun horloges - Deel II

Ik zag het ook al! Misschien is hij wel een liefhebber die er veel voor over heeft om een mooi horloge te kunnen dragen. Ik ben in ieder geval blij dat hij deze draagt en 'm niet in de kluis legt.

Maar als je zowel scheidsrechter als politieagent bent dan corrigeer je wel erg graag mensen.

Doet volgens mij ook iets met (sport)kleding

Kuipers doet het goed.

Potjes in de CL 5000, op een WK 25.

1 like

Dit had ik even gemist, en het leven was veel leuker voordat ik dit gel*l zag.

Het is veelzeggend dat smakeloze figuren optiefen naar landen als Dubai, om daar met een stel verlopen Britten en andere socialites in een compound te gaan zitten zuipen om het vervolgens vaak ook nog een “werkreis” te noemen. Dat ze dan ook nog de wansmaak hebben om zo’n klein kind van een iced APRO te voorzien is smakeloos gekrakeel voor de galerijen. En het is totaal toondoof in deze tijden.

Daarom walg ik van influencers, insta-persoonlijkheden en alles wat er omheen hangt. Het is gewoon een soort van smakeloze, zichzelf in stand houdende reclamezuil-bubbel die in mijn optiek mensen in wandelende narcistische neuroten verandert.

Dat je een bedrijfje in overpriced tweedehands horloges met allerlei social media uitingen cachet probeert te geven is één ding, maar dat je peuters van toch al dubieuze figuren in expat-paradijsjes er mee lastig gaat vallen is echt, echt teleurstellend.

76 likes

Ik ben het volkomen, woord voor woord met je eens.

3 likes

Ja, en ik weer niet. Niet woord voor woord, maar ik kan mij er in vinden.

1 like

Vroeger hadden mensen religieuze en spirituele teksten.
Nu hebben we influencers.
En waar de kerk zich wil bemoeien met ons seksleven.
Willen de influencers ons infiltreren op het gebied van consumptie.

Maar ik wil wel het volgende toevoegen:
“It is probably difficult for the average person to imagine becoming accustomed to a yacht, servants, and limousines, but consider how you would feel if you could never take a hot shower again. Many people in wealthier nations have become used to this pleasure and actually think of it as a necessity. Actually, a hot shower is clearly a luxury, especially when we consider that most of the world’s population has never experienced such a pleasure.” (Kasser, 2013)

5 likes

Gaan we deze vermoeiende discussie nu voor de 5e keer doen? Nee toch?

3 likes

Ik heb helemaal geen moeite met mensen die zich een jacht kunnen permitteren. En ik besef dat wat de een z’n armoede is, de ander z’n luxe is.

Ik heb alleen wel moeite met mensen die zich iets kunnen permitteren, om in plaats daarvan te doen alsof ze honderd keer meer zijn, en het steeds te pas en te onpas inwrijven, die pretentie.

Kortom: die mij maar liever de discrete puissant rijke medemens dan de schreeuwerige me too meute. En dan heb ik het niet over de hashtag.

12 likes

Het wordt pas vermoeiend als je het leest.

Ik zag alleen iced APRO staan en dat maakt mij blij.

Zijn naam is Riff Raff en hij heeft een AP om zeep geholpen om zijn eigen hoofd erin te zetten. Ik mag zulke guitigheid wel.

7 likes

Hij rijdt tenminste Citroën. Lekker gewoon gebleven.

6 likes

Goddomme die riff raff was me toch een baas.

Van G to gents is ie toch?

1 like

Ik heb geen idee. Ik weet niet wat dit is.

2 likes

tenor (1)

Ah nee is ie niet van.

Zoek maar op, was een leuk programma op mtv vroeger

2 likes

Echt wie zijn al deze gasten en waar kent iedereen ze van? Goede smaak hebben ze in ieder geval niet.

Doe mij dan maar 2pac met zijn Day-Date.

690a494084cd1dcd04aef68704724ca4129ce4f7_1_690x388

Of deze is natuurlijk ook nice. Deze mannen hadden smaak!

13 likes

Wansmaak kent kennelijk geen enkele grens.

3 likes

Hij is factory set :slight_smile:

4 likes

Mooi verwoord!

Dat maakt hem niet minder lelijk. :man_shrugging:

5 likes