Bekende personen en hun horloges - Deel II

Daar is hij wel van :zipper_mouth_face:

Riff Raff the texas tornado.

De enige persoon van het programma die iets van succes heeft behaald.

1 like

Toch wel! Ik kon m niet vinden haha, wat een bazenpogramma was dat.

1 like

Het was gewoon ordinair gekkies kijken.

En vooral om de complete realiteitszin uit het oog te verliezen en je kind te voorzien van dergelijke wansmaak.
Zo’n kind zou eigenlijk beschermd moeten worden voor zulke ouders.

Je ziet ook wel van die verjaardagsfeestje van kids (bv Kardashians) waar dan een dame op een olifant binnen komt gelopen en goodiebags worden uitgedeeld van zoveel K.
Die mensen zijn de werkelijkheid uit het oog verloren.
Waar vooral dus de kids voor beschermd moeten worden.
Die kids, dat worden draken van jonge.

3 likes

:point_up_2:t5: :thinking:
Echt. Ik kom dat soort figuren nou werkelijk nooit, maar dan ook NOOIT op YT, tv of weet ik veel waar tegen.
Geen insta, fb, twitter en andere rotzooi : dat zal het zijn :partying_face: Vooral zo houden.

4 likes

Idd het perfecte plaatje. Lekker bij wegblijven. :+1:

1 like

Als ieder lid van je familie meer dan 100m en sommige zelfs boven de 1000m zitten qua vermogen is het leven niet meer realistisch.

1 like

Welke werkelijkheid?

Volgens mij is dst namelijk HUN werkelijkheid.

Dat zal het zijn. Ik ben (afgezien van LinkedIn voor zakelijke doeleinden) ook niet actief op social media. Het aanmaken van een HF account was voor mij al een hele stap :sweat_smile:

3 likes

Maar zijn we nou op een forum waar mensen belachelijke bedragen uitgeven aan glimmende polsdingen aan het praten over wat ‘realiteitszin’ is?

Het moet niet gekker worden

24 likes

Bubbel gevaar.

Nogmaals bubbel gevaar.

2 likes

Was spannend hè?

1 like

klopt, die mensen leven ook in een bubbel.

Zijn ze ook nog eens zo handig geweest om die bubbel om te zetten naar een miljarden business, en hoe meer ze het showen, hoe meer geld het oplevert.

1 like

Ik ben er van overtuigd dat het grootste deel hier heel goed weet wat de waarde van hun horloge is…
Dus in die zin, gaat jouw relaas niet op.

En komen we terug bij de “realiteitszin”.

Oh, maar de mensen die olifanten bestellen voor een kinderfeest weten ook goed wat dat kost, vergis je daar aub ook niet in. Die hebben ondertussen prima adviseurs.

Het gaat er om wat anderen daarvan vinden.

En ik kan je zeggen dat het overgrote deel van de bevolking niet gaat kunnen begrijpen dat iemand meer dan een paar honderd euro wil uitgeven aan een horloge. Voor HEN missen wij elke ‘realiteitszin’, tenzij er een soort van plan achter zit onder het mom van “investering” en dat soort gelul. Dan snappen ze het opeens en ‘mag’ het wel.

Mijn 2 centen

5 likes

Deal…! :beers:

1 like

Reactie Lilkleine op IG:

„Natuurlijk heeft een jochie van 1 jaar geen horloge nodig, maar iemand van 30 jaar heeft dat ook niet. Niemand heeft er echt een nodig. Het echte product is emotie”, schrijft de rapper in zijn Instagram Stories.

Hij vervolgt: „Als je die passie niet deelt, prima, maar het heeft geen zin om daar zuur over te doen.”

En wat mij betreft heeft die pik gelijk. :+1:t2:

6 likes

Wat een k*t topic wordt dit. Was leuk om te zien welke horloges er in films en series gedragen worden, maar de laatste tig posts gaan nergens over. Daar is ooit een topic van mij voor gesloten, dus ik vrees het ergste.

On topic:
Hier de Steen met een MTM Special Ops:

13 likes

Geen speld tussen te krijgen.

1 like

LET IEDEREEN EVEN OP?
:point_down:t5:

:point_up_2:t5:

Nou weer over een weerman, acteur of F1 mannetje hebben.

11 likes