Jasper heeft aardig wat commotie losgemaakt in de rapwereld met het exposen van drie rappers.
Eentje (Jermaine Niffer) maakte het zelf zo bont om 20k op tafel neer te leggen en te zeggen dat hij het horloge makkelijk kan betalen en hij wel degelijk echt is. Het horloge was uiteraard wel niet om zn pols. Volgens eigen zeggen omdat hij niet thuis was geweest. Loopt dus over straat met 20k maar niet zn daily beater en neemt ook niet even de tijd om hem te halen.
Waar maak je dat nou mee! Alleen op HF. Allemaal geklaag en de Kov doet gewoon mee in de discussie. Het moet feitelijk wel juist zijn tenslotte. Ik kan dat dan wel weer waarderen.
Het is allemaal show mensen… en jullie trappen er allemaal in… hij geeft ze kids een dure klok en doet beetje stoute dingen af en toe… ach kijk naar afgelopen museumplein… daar lopen in mijn optiek de echte wappies en laat precies zien dat we het bewustzijn volledig verloren zijn…
Is het handig om nu naar Dubai te gaan? Nee natuurlijk niet… maar hebben jullie niet allemaal bijna met de kerst en oud en nieuw ook kleine regeltjes overtreden? Door met te veel bij elkaar te zitten?
Blijf lekker dicht bij jezelf… uiteindelijk is er alleen maar zijn: @Fate_Amenable_To_Change zoals een wijs man ooit zei (en kan jij waarderen denk ik): ‘een mens is pas echt volwassen als hij in zijn bewustzijn dusdanig verruimd is dat hij zich 1 kan voelen met zichzelf en hij niets meer hoeft na te streven’.
Deze gasten, hoe succesvol dan ook, moeten hun pad nog bewandelen… .