Bekende personen en hun horloges - Deel II

Jasper heeft aardig wat commotie losgemaakt in de rapwereld met het exposen van drie rappers.

Eentje (Jermaine Niffer) maakte het zelf zo bont om 20k op tafel neer te leggen en te zeggen dat hij het horloge makkelijk kan betalen en hij wel degelijk echt is. Het horloge was uiteraard wel niet om zn pols. Volgens eigen zeggen omdat hij niet thuis was geweest. Loopt dus over straat met 20k maar niet zn daily beater en neemt ook niet even de tijd om hem te halen.

Het was iig weer vermakelijk.

7 likes

Mark Wahlberg met de yachtmaster (nou ff een ander onderwerp als al die rapperts)

4 likes

Dat doe je door een rapper te posten???

image

9 likes

Had je niet een mooier horloge uit zijn collectie kunnen kiezen?

''As of 2020 Mark Wahlberg has a net worth of $300 million ‘’. Hij kan het in iedergeval missen.

4 likes

Dit is zijn mooiste in mijn opinie:

4 likes

Ik zou toch voor de platinum day-date gaan, die heeft wat meer een frisse look.

2 likes

:flushed: ja dat had ie ook nog gedaan, ik dacht alleen dat ie acteerwerk had gedaan

1 like

Wat draagt onze Hansie?

4 likes

Edox Diver…

1 like
3 likes

Ik heb wat gevonden! Hier Mr Bond naast de sinds vandaag vrijgezelle Ana de Armas!! (Ex is Ben Affleck)

Wat draagt Daniel Craig? (rechts op de foto)

5 likes

Zijn ze ook krasbestendiger als ze iced zijn? Mooie overweging als dat zo is

1 like

Huh wat… Daniel Graig? Oh verdraaid, die staat ook nog op die foto!

Hij draagt trouwens een Omega PO GMT.

7 likes

Zoveel diamanten dat er geen plek meer over was voor de wijzers

1 like

:joy::joy: goede foto idd, en mooi horloge wel

1 like

Waar maak je dat nou mee! Alleen op HF. Allemaal geklaag en de Kov doet gewoon mee in de discussie. Het moet feitelijk wel juist zijn tenslotte. Ik kan dat dan wel weer waarderen.

3 likes

R.I.P. Bon Scott. Gelukkig was hij de zanger op deze L.P., wat een uitstraling en charisma op het podium had hij…

Oja, het nummer “The Jack” hadden ze kunnen weglaten op dit album.

1 like

De eerste foto waar me dat horloge eens niets kan bommen… Ana zei je :partying_face:

1 like

Welke horloge draagt deze weerman?

2 likes

Het is allemaal show mensen… en jullie trappen er allemaal in… hij geeft ze kids een dure klok en doet beetje stoute dingen af en toe… ach kijk naar afgelopen museumplein… daar lopen in mijn optiek de echte wappies en laat precies zien dat we het bewustzijn volledig verloren zijn…

Is het handig om nu naar Dubai te gaan? Nee natuurlijk niet… maar hebben jullie niet allemaal bijna met de kerst en oud en nieuw ook kleine regeltjes overtreden? Door met te veel bij elkaar te zitten?

Blijf lekker dicht bij jezelf… uiteindelijk is er alleen maar zijn: @Fate_Amenable_To_Change zoals een wijs man ooit zei (en kan jij waarderen denk ik): ‘een mens is pas echt volwassen als hij in zijn bewustzijn dusdanig verruimd is dat hij zich 1 kan voelen met zichzelf en hij niets meer hoeft na te streven’.

Deze gasten, hoe succesvol dan ook, moeten hun pad nog bewandelen… :pray:.

1 like