Bekende personen en hun horloges - Deel II

??

1 like

1 like

De gemiddelde petrolhead moet deze man wel kennen. Hij heeft een van de beste verzameling restomod 911s.


10 likes

Zoals mijn oma ooit zei over Jan Wouters (begin jaren '90): geef die jongen een tientje voor de kapper.

6 likes

Nie von ehr gehƶrt.

Geeft shabby-chique een hele nieuwe invullingā€¦

1 like

Hij maakt wel serieus werk van zijn nieuwe Dr. Martens er oud uit te laten zien.

Leuke filmpjes. Porche. Mooie wegen. Singer. Leuk.

1 like

Magnus is bij Porsche zelf ook kind aan huis. Vaak op internationale motorshows zie je m de stand op wandelen bij Porsche.

1 like

Pierre Gasly draagt, zoals @lance_explorer ook al aangeeft, een Casio Edifice EBQ-1000.

1 like

Weet ik, maar die man en zijn Navitimer waren toch onafscheidelijk!

Je wilt wel eens wat anders he!
Maar dat kunnen wij ons hier nauwelijks voorstellen natuurlijk.

2 likes

Supercar Blondie met een gouden Money Green Rolex Daytona

En haar nieuwe hypercar Ares S1. Past goed in de collectie met een Rolls-Royce Dawn en Maclaren 720s. :sunglasses::+1:

5 likes

Zij leeft wel het levenā€¦

2 likes

Dat leeft ze zeker. Heeft wel echt een mooi kanaal en brand neergezet.

1 like

Denk dat gezicht meer heeft gekost dan die daytona.

Allebei een beetje smakeloos imoā€¦

27 likes

Wat is dat nou weer voor opmerking dan? :sweat_smile:
Komt erg afgunstig over als je het mij vraagt. Is gewoon een ontzettend lekker wijf die autogek is en ook nog van mooie horloges houdt. Daarnaast heeft ze zelf hard gewerkt voor haar vermogen en succes en is ze selfmade miljonair. Toppertje lijkt meā€¦

2 likes

Dus eigenlijk wil je jezelf, maar dan als vrouw :thinking:

5 likes

Woorden schieten tekort om mijn afgunst voor ā€˜influencersā€˜ aan je over te brengenā€¦

24 likes

Wat is er mis met iemand die zā€™n passie deelt en van zā€™n hobby zā€™n werk heeft gemaakt en daar zeer succesvol in is geworden?

1 like

:joy:

10 likes

Net worth van 15 miljoen dollar mee opgebouwd. Completely selfmade. Dus verdient er aardig wat geld mee. Iets waar je geld mee verdient en je primaire inkomsten bron is en van eet en leeft is toch werk? Of mis ik iets?

3 likes