Bekende personen en hun horloges - Deel II

Je lijkt de belastingdienst wel :joy:

8 likes

Ben benieuwd wat het interval wat betreft een polijstbeurt bij haar is.

2 likes

12 likes

Daar is ie weer …

Sommigen hebben een iets minder ordinaire smaak.

21 likes

Sommige delen van haar wel, ja.

32 likes

Deze keer moet ik even bij RLC aansluiten. De meeste mannen die zo’n opmerking maken hebben thuis een kortpittig kroketje zitten met een pondje teveel. Die vinden het vervolgens lekker om een vrouw met blond haar of een likje make up gelijk ordinair te noemen. terwijl ze heimelijk dromen van een nachtje met zo’n slanke niet onaantrekkelijke vrouw

42 likes

:joy::joy::joy:

5 likes

Hoe komt je altijd aan dit soort informatie? Is dat beroepsmisvorming? Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar een keer opgezocht heb hoeveel iemand verdiend.

1 like

Volgens mij ziet iedereen er zo uit na de 6e facelift :grin:

1 like

Als het innerlijk van mijn vrouw maar half zo mooi was als haar uiterlijk had ze allang bij iemand anders terecht gekund…

1 like

Haha inderdaad die hebben een krokante heetgeblakende bitterbal met een kortpittig kapsel die de broek aan heeft op de bank zitten…:rofl:
Die hebben niks te vertellen thuis en niks te vertellen op kantoor en maar lekker zeiken op mensen die het hoofd boven het maisveld uitsteken en succesvol zijn. Typisch Hollands.

4 likes

Als je nu ook nog even calvinistisch roept heb ik Bingo.

18 likes

hopen dat ze de broek ook aan houdt :laughing:

5 likes

Gelukkig overstijgt uw horlogesmaak de smaak die u heeft voor hyaluronzuurbakkesen.

3 likes

Sorry, nu ben je af.

Ik vind influencers kut, maar je hebt helemaal gelijk dat het knap is dat iemand iets dergelijks kan opbouwen en daar geld aan kan verdienen. Dat het fenomeen an sich de totale intellectuele leegte van onze samenleving aantoont doet daar niets aan af.

Echter, deze dame een lekker wijf noemen gaat alle perken van betamelijkheid te buiten.

Dit is een lekker wijf:

O, en ik vind het ook geen mooie auto’s.

36 likes

Achja laten we het weer over horloges gaan hebben. Mooie Money Green Daytona iig. En hierboven is inderdaad een natural beauty. Weet niet wie het is, maar chapeau! :sunglasses::+1:

1 like

Ok simp…

Denk dat ze je eeuwig dankbaar is voor het fanatisme waarmee je voor haar op de bres springt.

3 likes

Influencers waren er altijd al. Was de Daytona echt zo veel waard als Paul 'm niet had gedragen? Internet maakt het alleen sneller en zichtbaarder.

Groeten
Rutger

4 likes

Melanie :heart_eyes:

Eeehhh…wie?