Bekende personen en hun horloges - Deel II

Dat is nogal een understatement… grootste stuk nageboorte wat er rond loopt… ontzettend zielig figuur met een hele grote drang om zichzelf te laten zien en vooral overal tegenaan te schoppen. Grote bek maar nog geen kwartje waard.

Het zou je vader maar zijn…

21 likes

Nico Rosberg is een Rolex ambassadeur dus vandaag een Submariner of een GMT in het goud bij Sky Sports F1 als co-commentator

5 likes

Wat een kwal van een vent zeg. Zielig.

5 likes

Lijkt mij een rootbeer, sub’s worden niet gemaakt in rose

Dat zeker! Maar wie is het en waar zou ik hem van moeten kennen?

1 like

Is dit Draadstaal oid?? Of Klikbait of hoe dat dan ook heet?

2 likes

Hij is actief op Tiktok en andere socials. Je hoeft m ook niet te kennen trouwens, het is een walgelijke vent.

1 like

zag het grapje gelijk al voor mij vanochtend… maar had niet eerder tijd.

34 likes

@Jurk :joy: geweldig weer!!!
Een man met een G-shock, echt onweerstaanbaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Graag gedaan! :sunglasses::+1:

2 likes

Zijn schoonvader is overvallen / mishandeld omdat ze zijn Rolex wilden stelen. Vandaar dat hun niet meer met dure horloges rond lopen.

https://www.ad.nl/show/vader-nicolette-van-dam-slachtoffer-van-brute-overval~addeb397/

1 like

Heeft hij nou net als Jackie Stewart (een andere ambassadeur) zijn mouw laten inkorten? Lijkt wel zo iig.

2 likes

Ahhhhh! Is hij de de schoonzoon van de slager uit de Cornelis Schuyt?

Ja sorry… vergeef ik als ik de schoonkinderen daarvan niet herken en al zeker niet als bekende Nederlander :joy:.
Maar wat is deze kerel zijn verdienste dan dat hij bekend zou zijn?

2 likes

Influencer. Bijna 900k volgers op Instagram.

Zijn verdienste is dat hij zijn bekendheid inzet om geld op te halen voor goede doelen, niet geheel onverdienstelijk.

Dat is uiteraard lovenswaardig…

ik geef ook uit mijn loondienst vergaarde geld aan goede doelen… en met mij vele HF leden.

Maar wáár heeft deze meneer dan zijn bekendheid aan verdiend voordat hij dat deed en voordat (of hee, nadat) hij trouwde met de dochter van de slager?

1 like

Waar heeft Kim Kardashian haar bekendheid mee verdiend? Van hetzelfde laken een pak, helaas.

Overigens schijnt de man voor zijn bn erschap een verdienstelijk deal maker te zijn geweest

1 like

Tripel respect als je als kerel bevalt en dan ook nog eens bekneld zit :wink:

3 likes

Hij maakte grappige filmpjes over Ali en Wish rommel die hij kocht en ging testen. Vaak hilarisch (als dat je humor is). Zo, in combinatie met acties voor goede doelen, is hij steeds bekender geworden.

1 like

Vastgoedlul

2 likes