Beurshandelaar, vastgoed,m. Kortom ondernemer. Die het toevallig leuk doet op Instagram.
Een Tag Heuer Formula 1 uiteraard.
Wat een sneu figuur is deze gast zeg…
Nee hij moest zijn pols laten verlengen van Rolex
Ze zijn erg machtig
Ik lees hier dat Bernie twee trouwringen had, goud en platina, zodat hij ze kon matchen met zijn vintage horloges deze baas
Nou wat een baas. Laatste 10 jaar van zijn leven in de gevangenis, waarvan zeker het laatste jaar ernstig ziek, gebedeld om thuis te mogen sterven, overleden in de gevangenis.
Some baas that is.
Baas … ???
deze veroordeelde oplichter (grootste fraude ooit op Wall Street) bedoel je…
Wat draagt Hein Otterspeer in de studio bij Ziggo F1? Lijkt op een APRO chrono…
Die schaatser? Een Hublot volgens mij.
Ik dacht dat dat schaatsen altijd n uit de hand gelopen hobby is, maar dat valt dus niet tegen voor Hein.
Ok, zou ook kunnen. Ik dacht de 8hoekige vorm en de bandaanzet van een apro te herkennen, maar hublot geloof ik ook!
Top teams in het schaatsen hebben goede salarissen, hiervan kopen ze vaker dure horloges. Ons land kent inmiddels een hele grote groep schaats miljonairs. Hij en oa kramer en nuis hebben een horloge hobby.
Owja, er zitten hier ook een paar van hun😂
Zou best kunnen… ik heb wel vaker bepaalde mensen verdacht van stiekem BN-er zijn.
Zo vermoed ik dat @HanDavinci eigenlijk het jonge neefje van Herman Finkers is. @jurk is denk ik stiekem het alter ego van Xander de Buisonje en @lasteraar is denk ik eigenlijk Jeroen Kramer en is dus niet echt opticien, maar spreekt alleen de voice over van de reclames in… maar ik zou het best verkeerd kunnen hebben.