Ik denk zelfs dat veel van deze heren (m/v) verplicht zijn om hun gesponsorde dure spulletjes goed in beeld te laten brengen
Vermoedelijk wel. Sowieso degenen die gesponsord worden in hun activiteiten. Max zorgt er doorgaans voor dat zijn Tag Heuer goed zichtbaar is.
Bij hem zie ik het nooit, want hij raast me altijd voorbij.
Dat doen ze toch zelf? Als je een publiek figuur bent kies je er toch zelf voor om lekker met je Rolex rond te gaan lopen, wetende dat je elk moment van de dag gefotografeerd/gefilmd kan worden. Dat dat minder leuk kan zijn snap ik maar dat is de keerzijde. Vind je dat niet leuk dan laat je je Rolex thuis. Ik denk dat de meeste bekende Nederlanders er niet zo’n moeite mee hebben als ik de foto’s en filmpjes bekijk.
Producer Michael?
Was meer op zoek naar het merk/model
Toen mocht ie zelf nog achter het stuur kruipen…
Of heeft ie de regel dat (ex)presidenten niet meer mogen rijden zelf veranderd? Hij schijnt, naast horlogeliefhebber, ook auto liefhebber te zijn (daar zal het bewuste artikel waarschijnlijk ook over gaan)
Schitterend verhaal inderdaad!
Hij is fan van Biden zogezegd.
Dit was semi illegaal…Presidenten mogen niet op de openbare weg rijden. Ik geloof dat dit een testlocatie van Ford is waar Pres Joe een elektrische F150 mocht proberen…
Vrij recent denk ik…stond vandaag op nu.nl…met idd de side note dat presidenten niet zelf mogen rijden. Wel grappig om te zien btw…zeker het scherpe commentaar naar een reporter die vraag of ze wat over Israel mag vragen…
Obama was een keer in “Comedians in cars getting coffee”, toen bleven ze op het terrein van het witte huis volgens mij. Anders mocht hij inderdaad niet rijden.
Edit: laat maar
Nope. Die grap was al gemaakt.

Dit was semi illegaal…Presidenten mogen niet op de openbare weg rijden
Klopt. Er is ook een serie van Jerry Seinfeld, waarbij hij allerlei celebrities uitnodigt om mee in een auto te rijden. Een ervan is Obama gedurende zijn ambtsperiode. Obama mag het terrein van het witte huis niet afrijden, alleen een rondje over het terrein van het witte huis zelf.
Inderdaad :-), was niet ver genoeg met lezen