Bekende personen en hun horloges - Deel II

De man moet wel erg stevige polsen hebben. De Skydweller lijkt wel maatje 36mm.

4 likes

® Belga

De Belgische koningin Mathilde met denk ik een Rolex DJ

4 likes

Dat was ook het eerste wat ik dacht, die polsen moeten mega massive zijn :flushed:

2 likes

Cellini

1 like

Ja ik ken ook geen Daytona met deze configuratie. Lijkt mij eerder een Tudor of een Speedmaster of een Breitling.

Zo’n Armin Strom ding? Geen idee…

This a Rolie, not a stopwatch, sh*t is super hot :fire:

1 like

Voor de vintageliefhebbers hier heeft de serie Au Service de la France ook mooie plaatjes. Buiten dat is het ook nog hilarisch en zitten er bovendien bakken mooie vrouwen in dus ga vooral kijken!

‘Les montres’ herkennen is nog een brug te ver voor mij en internetonderzoek heeft alleen een Lip Himalaya bij Hugo Becker aka André Merlaux opgeleverd. Wellicht (ongetwijfeld) zijn er hier anderen die precies weten wat er daar allemaal om de pols zit.

1 like

Pi-Air draagt volgens mij een gouden Patek Philippe world timer om de pols, Nederland 1

2 likes

Ik zocht 'm toevallig net op adhv de beelden, denk dat je gelijk hebt!

2 likes

Pierre heeft vrij veel mooie / dure horloges. Zie je vaak op tv

Kenneth Perez ook

Ik kende alleen de full-color handgeschilderde world timer, vandaar dat ik twijfelde. Heel mooi exemplaar inderdaad!

1 like

Welk horloge draagt Wesley Sonck vandaag bij de vrt? Seamaster maar is het de bond?

1 like

Ik denk niet dat dit een PP is, lijkt erop, maar denk van niet

1 like

Denk ook niet dat het een pp world timer is idd…

1 like

Ik denk eerder rosé gouden navitimer​:face_with_monocle::face_with_monocle:

1 like

Daphne draagt een daytona. Maar welke variant? Lijkt mij een Rainbow? ( vrouw van darter Michael van gerwen)

4 likes

Ik denk dat je gelijk hebt. Die heeft wel een imago switch doorgemaakt dan, van verlegen girl next door naar flashy chick. Ik heb er niets op tegen trouwens.

Onzekere MvG bashers in 1, 2, 3….

2 likes

Fantastische serie!!

1 like

Echt wel! Jammer dat er geen seizoen 3 komt :frowning:

1 like