Ja is de Bond. Zag laatst een aflevering van reizen Waes waar hij ook in zat.
Nog geen antwoord hé? Ik vroeg het me toevallig ook af. VdV draagt alle dagen dezelfde.
Rolex is natuurlijk goed vertegenwoordigd aan tafel meestal. Afellay heeft een mooie collectie
Jort Kelder draagt vaak op tv Hanhart op een Nato. Vanavond donderdag 24 juni een Panerai met zwarte wijzerplaat? Progamma Op1.
Of zit ik ernaast en is het een ander merk/type.
Groeten en alvast bedankt voor de reactie.
Ik dacht het in de gauwigheid ook te zien ja!
Ik heb eens gelezen dat die Hanhart van z’n pols was gestolen. Maar misschien heeft ie weer een nieuwe.
Dat dus
Volgens mij draagt hij al lang weer een Hanhart, maar wel een modernere variant met rode pusher.
Die heb ik m wel eens zien dragen idd
Dat is een Radiomir in witgoud als ik het goed heb. Die heeft hij al een hele tijd.
Die gestolen Hanhart daar is een andere vintage Hanhart voor teruggekomen van AVW.
Schitterend!!! Gele dial is enorm lekker op de OP, en dan ook nog eens gedragen door de beste en mooiste tennisspeler ooit.
Ik gok dat Theo “De Dikke Prins” Jansen gesponsord wordt.
Normaal heeft ie m links, en nu hij op een andere andere stoel zit heeft ie m rechts want dan zie je m beter.
Door wie gesponsord? Want door Rolex kunnen we wel uitsluiten denk ik.
Geen idee maar waarom zou je ander je horloge aan de andere pols doen? Ik vind het niet fijn om te wisselen.
Poeh dat ziet er niet al te fraai uit zeg…
Remia?
Henk Shiffmacher?
Ik had wel een groene verwacht (Wimbledon, weet je wel). Maar die hadden ze misschien niet in voorraad