Floyd Mayweather koopt ze.
Dan Bilzerian koopt ze… althans, denk ik. Al is hij een groot uithangbord voor RM tegelijk, dus misschien toch gekregen
Ja niemand wil er voor betalen dus ze geven ze maar weg
Man die dingen zijn lellek…
En dan even het volgende bedenken, in 2018 verkochten ze 4800 horloges en hadden ze een omzet van 300 miljoen dollar, dus per horloge een prijs van CHF 62500? Bron
Volgens deze pagina waren ze niet zo heel veel goedkoper als nu. Dus ik gok dat er 4800 horloges geproduceerd zijn ipv het gestelde verkocht. Bij deze prijzen zal de gemiddelde verkochte horloge rond de 150k gezeten hebben? Dan kom ik op 2000 horloges verkocht, dan zijn er zo’n 2800 weggegeven.
Doelman van Club Brugge Mignolet met een Daytona.
Volgens mij de GMT Master-II Midnight blue (wit-goud).
Die is toch alleen op Oyster, niet op jub (die wes nu draagt)?
Scherp! Zag niet zo snel dat het jubilee was.
Te groot voor hem.
Of is hij te klein voor het horloge?
Enorme liefhebber, had ook ooit een gelimiteerde platina Patek 2499 (2 stuks gemaakt waarvan 1 van de familie Stern). Wat mij betreft het mooiste horloge ooit.
En met eng rechte en gebleekte tandjes….
En dicht bij elkaar staande kleine oogjes…… eigenlijk zou daar volgens Lombroso nog een laag voorhoofd bij horen toch @Fate_Amenable_To_Change?
Maar dat heeft deze man zeker niet……
Zoals Koot en Bie het zeiden “no… I am not bald, I have a rather high forehead…”
Het zal je buurman maar wezen….
Zou Wes ook niet op de wachtlijst worden gezet bij de AD ?
Zou Wes er moeite mee hebben een kleine premium in de grijze handel te betalen?
Lijkt me meer to the point…
Maarreuh…. jij bent die Rolex AD… aan wie verkoop je liever… die goede klant die geregeld wat afneemt ook buiten Rolex of het drooggeilende HF lid dat eenmalig iets wil kopen wat je aan iedereen wel
kwijt kunt voor de vastgestelde prijs?
Jaloers?