Bekende personen en hun horloges - Deel II

Ja, groot en sterk

Ik dacht onlangs een zenith espada bij hem te herkennen… Geen foto van gemaakt :sweat:

1 like

Ik ben 45 en vind Stormzy ook echt geweldig :man_dancing:

Is geen generatiekloof voor nodig :grin:

2 likes

Jong van geest :wink::ok_hand:

Ontzettend denigrerende opmerking. Klasse, je zet jezelf ook in een fraai daglicht. :ok_hand:t2:

3 likes

Was ook een IWC.
Staat eerder in dit topic ook.
Hij wordt gesponsord door IWC.

Ah ok :ok_hand: thanks

Ik dacht deze.

3 likes

Vervelend…… :neutral_face:

Ikke kijken, om even te checken… Heeft meneer vandaag geen horloge om :rofl: manchetten te strak om er een horloge onder te dragen

1 like

Wow… Ik denk dat je mij redelijk verkeerd begrepen hebt, was namelijk een compliment dat Jeff Goldblum er ongelofelijk stijlvol uitziet met “maar” een Cartier om de pols.

En dit is ook niet denigrerend bedoeld tov Cartier, wat ik hiermee bedoel is dat een Cartier understated is in vergelijking met sommige andere luxe horlogemerken.

Er zijn voorbeelden genoeg van mensen die met een pak duurdere flashy blingy uurwerken rondlopen en nog niet aan de tippen komen van Jeff Goldblum qua stijl

De man ziet er episch stijlvol uit op slippers en met een berenmuts op for God’s sake

9 likes

Volgens mij is het juist als compliment bedoeld hoor…

2 likes

Niet zo vreemd als je terugleest. Ik dacht hetzelfde als @Neyra. Prima rechtgezet zo, als je het wel zo had bedoeld: ook prima :v:

Dat mag duidelijk zijn…

3 likes

Ok verkeerd begrepen! Het leest anders vind ik. Even goede vrienden! Weinig mensen zo understated cool als Jeff Goldblum imo :v:t2:

3 likes

Absoluut, de man heeft ongelofelijk veel zelfspot maar is zó cool! En hij draagt zijn Cartier regelmatig zo lijkt het:

Al draagt de man een stripboek, hij is en blijft cool!

10 likes

Nafi Thiam pakt het goud in de zevenkamp met RM om de pols (neem ik aan).

4 likes

Ik krijg bijna het idee dat er meer mensen rondlopen met een gesponsorde Richard Mille, als mensen die er een gekocht hebben…

25 likes

Zouden ze daarom zo duur zijn :thinking:

3 likes

Eigenlijk zijn ze net zo duur als een invicta, maar toen begonnen ze ze weg te geven ter promotie. Ze zijn nog steeds op zoek naar een betalende klant.

Mille staat denk ik ook voor hoeveel horloges ze weg dachten te geven per betalende klant :wink:

6 likes

Als je er één koopt denkt iedereen dat je hem gekregen hebt, dan moet je dat weer helemaal uit gaan leggen :flushed:

4 likes