Dankje. Verwijzing naar de spreadsheet-piramide van HF Island, want dit is de achterkant van het eiland. Dit is de spreadsheet van een niet nader te noemen YouTube-kanaal The timepiece Gentleman? die in een aflevering lieten zien dat ze hun hele administratie niet op orde hadden.
Het was weer vol met leuke topics. Enige die ik even niet kon plaatsen in het topic, maar het wel zeker verdiende, was natuurlijk @Climholland met zijn prachtige restauratie.
Dankje.
Dankje.
Bedankt Hans. Ook een leuk stukje in de strip inderdaad.
Zeker. een leuk element waar je lekker mee los kan.
Deze keer wilde ik heel graag @Brodie opnemen in de strip, maar helaas. Ik kon weinig leuks verzinnen met het topic over een pen van accutron. Wel het benoemen waard, want wat een held.
Het tentje slaat op dit topic over een Timex op de camping. Lekker spelen met lume
Verder trok een ruzie over meerdere keren in een strip komen mijn aandacht. En daar komt de woordewisseling uit voort. Er is wel vaker iets met @jurk zijn tekeningen op het forum, wat de uitgeklede versie teweeg bracht in mijn hersenpan. Hij moest er in
Verder was er een discussie over het prachtige merk Richard Mille, want ergens klopt het niet dat je al die sporters ermee ziet flashen… wie heeft er 1 gekocht?
Hahaha… lekker! En leuk dat ik er ook een keer inzit. dus nu staat het 3-3 tussen @JohnWick en @Roly … dat wordt nog spannend. Als Roly maar niet op de neus slaat van John.
Moest lachen om je grap met de RM’s… kermis klokkies als lezend een blad over Invicta