Bekende personen en hun horloges - Deel II

Ok verkeerd begrepen! Het leest anders vind ik. Even goede vrienden! Weinig mensen zo understated cool als Jeff Goldblum imo :v:t2:

3 likes

Absoluut, de man heeft ongelofelijk veel zelfspot maar is zó cool! En hij draagt zijn Cartier regelmatig zo lijkt het:


Al draagt de man een stripboek, hij is en blijft cool!

10 likes

Nafi Thiam pakt het goud in de zevenkamp met RM om de pols (neem ik aan).

4 likes

Ik krijg bijna het idee dat er meer mensen rondlopen met een gesponsorde Richard Mille, als mensen die er een gekocht hebben…

25 likes

Zouden ze daarom zo duur zijn :thinking:

3 likes

Eigenlijk zijn ze net zo duur als een invicta, maar toen begonnen ze ze weg te geven ter promotie. Ze zijn nog steeds op zoek naar een betalende klant.

Mille staat denk ik ook voor hoeveel horloges ze weg dachten te geven per betalende klant :wink:

6 likes

Als je er één koopt denkt iedereen dat je hem gekregen hebt, dan moet je dat weer helemaal uit gaan leggen :flushed:

4 likes

Floyd Mayweather koopt ze.

Dan Bilzerian koopt ze… althans, denk ik. Al is hij een groot uithangbord voor RM tegelijk, dus misschien toch gekregen

Ja niemand wil er voor betalen dus ze geven ze maar weg :joy:
Man die dingen zijn lellek…

4 likes

Serieus gewoon :scream:

1 like

En dan even het volgende bedenken, in 2018 verkochten ze 4800 horloges en hadden ze een omzet van 300 miljoen dollar, dus per horloge een prijs van CHF 62500? Bron

Volgens deze pagina waren ze niet zo heel veel goedkoper als nu. Dus ik gok dat er 4800 horloges geproduceerd zijn ipv het gestelde verkocht. Bij deze prijzen zal de gemiddelde verkochte horloge rond de 150k gezeten hebben? Dan kom ik op 2000 horloges verkocht, dan zijn er zo’n 2800 weggegeven.

3 likes

Doelman van Club Brugge Mignolet met een Daytona? :

6 likes

Doelman van Club Brugge Mignolet met een Daytona.

10 likes


Mister Clapton met zijn Milgauss

5 likes

MC Snelle

2 likes

Wesley vandaag met een Pepsi ipv gouden DD

2 likes

Volgens mij de GMT Master-II Midnight blue (wit-goud).

Die is toch alleen op Oyster, niet op jub (die wes nu draagt)?

Scherp! Zag niet zo snel dat het jubilee was.