Ik heb even staan twijfelen of ik hier wel een NA voor zou maken. Je hoeft niet voor elk prulletje een NA te schrijven.
Maar toch… ondanks (of misschien wel dankzij) het simpele uurwerkje, de eenvoudige kastvorm en, niet geheel onbelangrijk, het kleine prijsje, zat ik met kinderlijke smart op het pakketje te wachten.
Een tijdje terug kwam hier een eenvoudige Timex TW2T10700 van @Seamaster95 voorbij. Een simpel quartz-klokje voor een klein prijsje. Ik ben nog vrij nieuw in horlogeland en mijn verzameling bestond praktisch uit één horloge (een Frederique Constant, zie mijn eerste NA hier). Al sinds zo lang ik mij kan herinneren ben ik gek op kamperen, dus stond dit jaar ook weer op het programma (voor de mensen die niet zijn opgegroeid met kamperen en niet kunnen begrijpen dat mensen vrijwillig in een tent gaan liggen: ik snap jullie, maar het is een soort van sekte. Net zoiets als CrossFit).
Ik zag het niet zo zitten om met de pleerol onder de ene arm en het afwasteiltje onder de andere arm, door de regen richting het toiletgebouw te lopen, met mijn FC om de pols. Het is gewoon niet praktisch. Dan gaat het mij niet zozeer om de WR, maar meer om beschadigingen (noem het zelfinzicht). Enfin, ik ging dus op zoek naar een goedkoop alternatief. WR is niet zo van belang, maar het moet een simpel ding zijn, geen lederen band hebben, en vooral goedkoop zijn.
En toen kwam ik dus uit op deze leuke Timex.
Maar waarom ik dan met zoveel smart op dit pakketje zat te wachten? Ik denk dat het gewoon voorpret voor de vakantie is. Na een pittig jaar (twee ziekenhuisopnames van de kinderen, de geboorte van onze jongste en een heftige tijd op het werk) was ik wel toe aan vakantie (zoals velen, ik ben geen uitzondering hierin). Dit horloge, hoe simpel en goedkoop ook, benadrukte het feit dat het bijna zover was. Dit horloge benadrukte de tijd nog eens extra.
Sluit je ogen, schets je het beeld: een doorregende camping, waar het ‘s nachts afkoelt tot 11 graden, modderpoeltjes, verstopte toiletten en huilende kinderen. De plaatjes hieronder zijn daarom in stijl.