Erg leuk horloge, deze Timex, veel plezier er mee gewenst! Over drie weken gaan wij waarschijnlijk ook kamperen (met een opblaastent).
Hoi Robert, kom je wel eens op de camping?
Heerlijk! Hopelijk wel iets beter weer voor jullie.
De Timex is gewoon een leuk ding voor het geld.
Dank je wel!
Na zoveel heftigheden is een vakantie je van harte gegund.
Geniet ervan en van je Timex.
Haha, leuk verhaal en mooie NA! Geniet er van en vooral ook van de vakantie
Helendal buitengemeen welzotamelijk geen prulletje! Hartstikke leuk horloge, zou ik me absoluut niet voor schamen. Prijs zegt echt niet alles. Heel veel draagplezier en ik hoop toch ook nog wat mooi weer gewenst!
Drie keer woordwaarde (zinwaarde?)!
Nee, ik zie het ook niet als prulletje, hoor. Het maakt mij ook geen drol uit wat de prijs is. Een mooi horloge is een mooi horloge. Prijskaartjes betekenen daar niets in.
Dat dus.
Dat kan niet vaak genoeg herhaald worden, zodat dat eindelijk eens indaald.
Dat maakt de hobby ook een stuk toegankelijker, zeker voor jongeren. En een community heeft toch steevast nieuwe aanwas nodig om bij de tijd te blijven (pun intended)?
Ik vind het mooi dat hier door het gros enthousiast gereageerd wordt op horloges die voor mij, als normale sterveling met twee kinderen en een normale kantoorbaan, ook bereikbaar zijn.
Het gaat niet om het prijskaartje, wel om het plezier dat je hebt als je naar pols kijkt om te checken hoe laat het is (om of gewoon even te kijken naar je horloge).
Edit: neemt niet weg dat ik óók de voor mij onbetaalbare horloges op dit forum geweldig vind. Zeker de JLC en Cartier afdeling
Leuk verhaal en een leuk horloge!