Laat dat vraagteken maar weg. Is een non-chrono.
Ik kan niet helemaal goed zien of dit klopt. (Ps de man die hem draagt is niet bekend. De persoon die hij beschermt wel)
Ryan Reynolds, samen met z’n echtgenoot Hugh Jackman en hun geadopteerde dochter, met een gouden Speedy om.
Hahahahaha
Good one
Dit zal wel helpen…
Waarom is dit homofoob?
Eerlijk gezegd kwam die suggestie pas bij mij op na jouw post…zonder dat was er niks aan de hand, althans, voor mij.
Omdat beide mannen niet homo zijn, ze geen relatie hebben met elkaar en die ‘dochter’ een hond is. Er wordt de spot gedreven met homosexualiteit. Dit soort ‘geintjes’ worden nooit over hetero’s gemaakt. Nou ben ik toevallig homo, en na 52 jaar ben ik wel klaar met dat soort flauwe grappen.
Ach ,maak je niet druk. Of beledig ik nu iedereen met ADHD?
Relax.
Hij maakte een grapje. That’s it.
Precies, je hebt alleen controle over wat je zelf ervaart immers. Beledigd zijn is best hip vandaag de dag, maar toch meest lastig voor jezelf.
Ik moest er hard om lachen, zeker ook door de langdurige ‘vete’ van de vrienden Reynolds en jackman. Maar kwalificeer mezelf niet als homofoob en de grap ook niet.
Dus wees gewoon welkom peter.
100%
Je maakt die hond nu wel heel belachelijk.
Dit soort geintjes worden nooit over katten gemaakt, laat staan over cavia’s
Wat is er homofobisch aan wat ik zeg dan? En wie ben jij om mij daarover aan te spreken? Getver. Humorloze mensen… Bah
Nou weer on topic….
Vette speedmaster heeft hij om. Is dit die Fratello variant?
Paul was al dood toen de Fratello versie uitkwam. Daarnaast is de speedy Tuesday 1 een reverse panda.