Wat draagt Aaron Paul in deze Black Mirror aflevering?
Ik denk een verzonnen iets, omdat het horloge een specifieke rol heeft in de aflevering. Toch?
Mja, misschien wel. Hoewel ik toevallig net op een ander forum heb gevonden dat het wellicht een (omgebouwde) Tissot Navigator Chronograph is.
Een iPhone 12?
Mooi stijltje wel.
Is al eerder naar gevist zie ik.
Zelf heb ik geen idee…
Chopard?
Horloge van opa?
Comedian Tom Segura met een FXD. Sinds een tijd heeft hij regelmatig een nieuwe moderne Rolex dus verbaasd om hem te zien met een FXD. Staat hem overigens erg goed in de video
Ik denk toch een soort plakmerk/modehorloge want ik zie lusjes op de kast waar een extra armbandje doorheen loopt? Ik heb dit nog nooit eerder gezien bij een serieus horloge
Een FXD staat iedereen…behalve misschien Wibi Soerjadi
De chrono pushers?
Volgens mij wel een serieus horloge. Ze heeft goede genen in ieder geval.
Haha ik kreeg het niet helemaal scherp maar klopt inderdaad het zijn de pushers!
Ik zou denk een Chopard Mille Miglia of dergelijks. Maar kan de juiste niet vinden. Ze draagt hem wel op een rally strap, dus moet een race horloge zijn (gezien de foto van tijdens de GP was).
doet mij ergens ook wel aan Breguet denken, maar heb het nog niet kunnen vinden.
Alexia boft sowieso maar met een vader die ook een mooie collectie heeft. Af en toe wat lenen, heerlijk toch. Maar wie weet kan HM Van Buuren duidelijkheid verschaffen, als hij ook actief is hier.
Dat is hem! Wat goed van je
Knap gevonden!
Leuk ding ook wel