Bekende personen en hun horloges - Deel III

Wat draagt Aaron Paul in deze Black Mirror aflevering?

4 likes

Ik denk een verzonnen iets, omdat het horloge een specifieke rol heeft in de aflevering. Toch?

2 likes

Mja, misschien wel. Hoewel ik toevallig net op een ander forum heb gevonden dat het wellicht een (omgebouwde) Tissot Navigator Chronograph is.

5 likes

En wat draagt Alexia hier?

13 likes

Een iPhone 12?

Mooi stijltje wel.

1 like

Is al eerder naar gevist zie ik.
Zelf heb ik geen idee…

1 like

Chopard?

1 like

Horloge van opa?

Comedian Tom Segura met een FXD. Sinds een tijd heeft hij regelmatig een nieuwe moderne Rolex dus verbaasd om hem te zien met een FXD. Staat hem overigens erg goed in de video

4 likes

Ik denk toch een soort plakmerk/modehorloge want ik zie lusjes op de kast waar een extra armbandje doorheen loopt? Ik heb dit nog nooit eerder gezien bij een serieus horloge

1 like

Een FXD staat iedereen…behalve misschien Wibi Soerjadi :smile:

3 likes

De chrono pushers?

Volgens mij wel een serieus horloge. Ze heeft goede genen in ieder geval.

2 likes

Haha ik kreeg het niet helemaal scherp :smile: maar klopt inderdaad het zijn de pushers!

1 like

Ik zou denk een Chopard Mille Miglia of dergelijks. Maar kan de juiste niet vinden. Ze draagt hem wel op een rally strap, dus moet een race horloge zijn (gezien de foto van tijdens de GP was).

2 likes

doet mij ergens ook wel aan Breguet denken, maar heb het nog niet kunnen vinden.

Alexia boft sowieso maar met een vader die ook een mooie collectie heeft. Af en toe wat lenen, heerlijk toch. Maar wie weet kan HM Van Buuren duidelijkheid verschaffen, als hij ook actief is hier.

@W.A.vanBuren bedoel je?

3 likes

Horloge van Huet Brothers. Een Nederlandse autobouwer die blijkbaar ook horloges verkoopt.

44 likes

Dat is hem! Wat goed van je :+1:

4 likes

Knap gevonden! :+1:

Leuk ding ook wel :smiley:

1 like