Bekende personen en hun horloges - Deel III

Ja die.
Maar Joe lult uit zijn nek want hij is horloge fanaat en weet donders goed hoe het zit met mechanische horloges.

Voor de zekerheid draagt ie nu daarom een Grand Seiko, op de foto.

2 likes

“Joe lult uit zijn nek” lijkt me aardig accuraat.

2 likes

Wesley Sneijder met een Pagani Design Pepsi

12 likes

Twee comedians uit de USA, Tom Segura en Bert Kreischer.
Tom Segura met een AP, Bert Kreischer met een gouden submariner.

3 likes

RKC Waalwijk spits Michiel Kramer met een Rolex Date-Just

3 likes

The Machine

2 likes

Big Daddy Kane

Kijk op YouTube :ok_hand:

2 likes

Verhaal is briljant. Film was iets minder

2 likes

Skydweller op oysterflex

“Bekende personen en hun AP of Rolex” zou geen slechte naam voor dit topic zijn.
We zijn op het punt dat dit gewoon status is en geen liefhebberij, denk ik.

3 likes

Ik vind al die voetballers, rappers en volkszangers met een Rolex, AP of Patek ook niet zo interessant. Dat lijkt meer de regel dan uitzondering. Ook die gesponsorde horloges zijn vaak niet echt interessant. David Beckham met een Tudor of Daniel Craig met een Omega :yawning_face:

Maar toch komen er in dit topic ook wel leuke pareltjes voorbij!

3 likes

Correct.
En met de horloges zelf is niets mis. De RO is terecht een icoon, vind ik.

1 like

Valt mij ook vaak op bij videos op Youtube, bijvoorbeeld zo’n Nico Leonard. Gaat mij niet zozeer om zijn stijl, maar dan kijkt hij naar de horloge van die acteur of rapper, komt bijna alleen maar AP en Rolex voorbij. Soms een verdwaalde Omega of Breitling, maar je hebt vaak het idee dat hef sommige bekende mensen alleen om de naam gaat, en niet om het horloge.

1 like

BIKES

1 like

When I was 20 years old I got involved with the Russian maffia.

1 like

Klopt, zo lijkt het wel. Ik heb al vele uren podcasts van deze twee kapoenen beluisterd, en weet dat ze wel degelijk wat kennen van de geschiedenis, en zeker passie voor horloges hebben.
Maar dat blijkt inderdaad zeker niet uit deze foto.

Klopt, maar ik hou wel van de combinatie van beiden. Zie ook graag een betaalbaarder model voorbij komen :grin:

1 like

Inderdaad, weinig variatie. Zijn kennis is indrukwekkend, zijn persoonlijke stijl is wat ze is, maar de video’s worden snel monotoon.

Wie weet er wie deze Richard Mille om de pols heeft? :wink:

3 likes

Aan de nagels te zien denk ik een dame.
Of is dat seksistisch en niet inclusief om te zeggen??

Verwarrend

3 likes