Bekende personen en hun horloges - Deel III

Het is een erg snelle dame zelfs.

1 like

Vloekt ongelofelijk met de startblokken.

1 like

De kleur nagels doet me denken dat het Jamaica is, en is Fraser-Price geen ambassadeur?

1 like

Helemaal goed!

10 likes

Sowieso veel horloges bij de sprinters. Natuurlijk, ze krijgen er voor betaald, maar toch zou je denken dat elk stukje gewicht, afleiding, irritatie of aërodynamica belangrijk zou zijn.
Nou, niet dus.

Als deze drie gewoon een horloge dragen, kunnen we moeilijk zeggen dat het geen goed idee is.

7 likes

Het dragen van een horloge als sprinter zonder dat het data ophaalt (dus een garmin oid) is vrij nutteloos lijkt me. Puur sponsorships. Ik had er op gelet en van de sprinters was enkel Lyles met een horloge volgens mij. Overigens zijn ze allemaal behangen met gouden armbanden ed dus dan zal dit ook niet zo n probleem zijn. En hij was eerst.

Kerley met een Tag Heuer toch? Of was dat een ‘connected’.

Ow dat had ik gemist…dacht Lyles de enige met een horloge om zijn pols.

Bol, Klaver? Plus die we gemist hebben, want niet alleen de finalisten hé.
Ik zie nu ook ff snel Richardson, Kerley, Fraser Price, Thompson.

Heb het enkel over de 100M. Wat droeg Richardson? Bij die vrouw weet je eigenlijk niet waar je moet kijken haha. Gebeurd zoveel.

1 like

Ik heb het blijkbaar volledig verkeerd, er hebben er veel een horloge aan. Zat even herhaling te kijken van mannen finale. Simbine, Tebogo, Kerley, Lyles, Jacobs, dat is meer dan de helft

2 likes

Draagt zelfs een Richard Mille.

En een kettinkje

2 likes

Horloges, kettingen, piercings, lange nagels, hairextensions.

Kenners op het Horlogeforum : Niet doen, niet goed voor de aërodynamica, brengt extra gewicht en geeft irritatie.

Team USA : :slightly_smiling_face::+1:t3: OK

En let op hé, straks komt er toch weer een eigenwijs die vindt dat blablabla want blabla want :smirk:

5 likes

Als ik sprint zet ik altijd een badmuts op en smeer ik mezelf in met vaseline. Als ik val kan ik zo alsnog de finishlijn halen.

Theoretisch natuurlijk, ik sprint nooit.

4 likes

Voorzitter van voetbalclub Lille.

3 likes

Misschien ben ik een zeikerd hoor, maar is het wel ethisch verantwoord om bekende mensen (en hun familie) zonder dat ze het weten op de foto te zetten?

4 likes

Ik zat meer aan hun kinderen te denken inderdaad. Volgens mij is het zelfs verboden!

1 like

Het lijkt me zeker ethisch om bekende mensen die een publieke verschijning maken opp beeld vast te leggen. Als hun gezin hier dan bij betrokken wordt door hen, is dat hun keuze. Ik hoop dan steeds dat iedereen beslissingsbekwaam is, altijd spijtig wanneer kinderen van publieke mensen geen keuze krijgen.

Wanneer er foto’s gemaakt worden van hun privésfeer, verandert de lijn voor mij. Zeker kinderen en familieleden, die de keuze niet maakten om een publiek persoon te zijn verliezen eigenlijk hun recht op privacy.

Fout. Kinderen vallen daar toch echt buiten.

2 likes