Ach, het is toch eigenlijk al triest als je tijdens je vakantie ‘bekende’ Nederlanders gaat fotograferen, met of zonder kinderen.
Hee het is wel Donny Roelvink hè!
Iemand die me kan zeggen waarom hij een bekende Nederlander is en wat hij heeft bereikt?
Daar ben ik het mee eens
Ik vind het überhaupt onbehoorlijk om ongevraagd foto’s van mensen te maken. Je stelling “dat hun kinderen hierin betrokken worden is hun eigen keus” is een zeer vreemde. De kinderen zouden zich dus slechts in prive ruimtes kunnen begeven.
Met publieke verschijning bedoelde ik persevenementen, conferenties, evenementen waar een acte de présence gemaakt wordt… Dus waar bewust gekozen wordt om op dat moment een publiek persoon te zijn. Als het gezin hierbij betrokken wordt, lijkt het me niet meer dan normaal dat daar foto’s gemaakt kunnen worden.
Iemand die zich op straat begeeft bevindt zich natuurlijk in een, wettelijk gezien, publieke ruimte. Dat is echter niet wat ik zo onhandig probeerde uit te leggen.
Ah ok, makes sense.
Zover mij bekend (in belgie) mag alles wat vanop publieke ruimte kan gefotografeerd worden, ook gewoon gefotografeerd worden, zolang de persoon in kwestie niet het hoofdonderwerp is.
Je mag wel foto’s van iemand maken in een publieke ruimte maar je mag ze niet zonder toestemming op internet plaatsen. In het geval van een publiek figuur is dat een ander verhaal maar gezin en zeker kinderen zijn beschermd.
genezen van teelbal kanker en bekeerd tot de islam,meer weet ik ook niet!!!
Wie???
Voormalig olympisch kampioen knolletjekarren.
Ow oké
Ik zat er ook oven te denken, ik anonimiseer de pics wel…ben even knutselen.
Haha nee die was t niet. Ik stond trouwens zelf achteraf op t insta filmpje wat hij weer online zette. Ben nou ook n BN’er😂
Hier nog een leuk artikeltje over de atleten van Omega.
https://www.omegawatches.com/en-us/stories/star-athletes-visit-omega-hq
Geen idee. Maar kan iemand even de plastisch chirurg waarschuwen dat zijn horloge weer terecht is?
Slimme zet van omega…
Atleten …
Breil Manta chrono