McNugget
En mevrouw McNugget
Rolex Day-Date 40 Rose goud met groene plaat en Cartier Ballon Bleu goud met diamanten
Ik kijk nu Ozark
Geweldige acteurs en serie!
die heb ik nog niet gezien,zal hem opslaan
Zeker doen, briljante serie!
Oeeeeeh Ozark.
Halverwege zakte het (tempo) een beetje in, maar geloof me, dat wordt later goedgemaakt. Met twists die niemand ziet aankomen,en fantastische typetjes. Met op nr 1 the best white trailertrash Ruth.
On topic :
Absoluut een aanrader. Moet zeggen dat ik nu nadat ik hem een tijd geleden heb gezien ik me de twee hoofdpersonen het minst herinner. Al die andere karakters laten veel meer indruk achter.
Zo eens! Het is uiterlijk niet mijn type ofzo, maar door haar rol vond ik haar qua karakter toch wel lekker geloof ik. Dan ben je een goede actrice.
Mijn eerste gedachte was een Panerai maar kan ‘m niet goed plaatsen. Overigens vind ik zijn commentaar en beschouwingen erg prettig!
Eens.
Sedoc is vooral een sympathieke sportman en gelukkig minder de “kritische” journalist.
Ben oprecht benieuwd waarom je aan een Panerai dacht. Puur door het formaat?
Haha goeie vraag, hij lijkt er niet op. Wellicht omdat ik me de laatste tijd erg in Panerai aan het verdiepen ben… unconscious bias.
In de kleuren van FC Twente dus. De man heeft smaak
Men kijkt vast B&B vol liefde… Zie ik nu goed dat Mirjam in Zuid-Afrika een Panerai luminor heeft? Het horloge is niet goed in beeld maar ik meen de crownguard te zien. Gaaf hoor.
Ja en ze heeft een ook Breitling Superocean Heritage. En Robert-Jan draagt een Cartier Tank Solo. Hierboven al aan bod gekomen.
Heb nog nooit een Panerai chronograaf gezien…
Die zijn er zeker. De 1110 o.a… Persoonlijk vind ik het niks.
Een of ander open heart chrono ding?
Fijne commentator inderdaad!