Bekende personen en hun horloges - Deel III

Doet mij erg denken aan een Fossil of Tommy Hilfiger horloge of iets in die categorie.

2 likes

Sedoc is een heel goede analist. Volgens mij is het ook een mode merk horloge, Diesel of Hilfiger of iets dergelijks groots.

De naam/merk die te zien is lijkt wel enorm lang. Horloge had dus ook niet kleiner gekund want dan past de merknaam er niet eens op :see_no_evil:

1 like

Jullie zitten warm! Heb even mijn speurneus :nerd_face: opgezet en mede door de

Kom ik hierop uit: Armani AX1822

Online artikel gevonden waar het horloge beter op staat:

Niet echt de moeite waard maar ach het is zondagochtend…

24 likes

Jij bent er duidelijk beter in dan ik. Ik heb gezocht op Emporio Armani :see_no_evil: juist ook vanwege de lengte van de naam op de dial.

1 like

Ik had ook nog nooit van Armani Exchange gehoord… en meer dan dit hoef ik ook niet te weten :joy: not my cup of tea.

4 likes

Ontzettend knap gevonden!!!

2 likes

Nu b&b vol liefde toch voorbij komt post ik deze even, wat draagt robert jan hier?

2 likes

Dat lijkt hem inderdaad te zijn. Knap gevonden :+1:

1 like

Ik denk een Swatch

De lange merknaam en de rode gloed rond een subdial had ik ook gezien, maar dan nog:

knap gevonden!

1 like

Dacht hetzelfde.
Vast een cadeautje van z’n dochter. :blush:

Hamilton met een horloge dat niet in de catalogus van zijn sponsor staat :nerd_face:

13 likes

En dan het woord Loyalty eronder getatoeëerd hebben staan, dat is wel enigszins ironisch.
Of zou dat over Mercedes gaan? Oh, wacht. Never mind.

22 likes

:joy::joy:

1 like

:joy:

6 likes

Wat draagt Richie Mo’unga hier? Wie zeg je? Een professioneel rugbyer…

Ja de fotos zijn best ruk met inzoomen. Sorry :man_shrugging:

2 likes

Haha beste comment van de week :rofl:

1 like

:face_with_hand_over_mouth: :clap:

2 likes

George Clooney met een Omega Aqua Terra en Brad Pitt met en gouden Patek Philippe Nautilus, denk vintage. Referentie 3700?

16 likes