En marketing voor een groot stuk aan Neymar denk ik.
Welke malloot heeft ooit bepaald dat dit “mooie” horloges zijn? Wat een draken! Die Richard Mille lacht elke dag z’n ballen uit z’n broek om al die gekken die ze kopen.
Smaak is persoonlijk.
Ik ben akkoord dat de prijzen echt volstrekt van de pot gerukt zijn, maar ik snap de aantrekking van RM echt wel.
Ze deden / doen wel iets unieks, met visie.
Dan liggen we daar mijlen uiteen. Ik vind het plastieke kinderhorloges. Maar omdat ze zulke belachelijke prijzen hebben worden mensen er geijl van. Als je ze voor €200 zou kunnen kopen vind niemand ze mooi.
heb je er ooit een in je handen gehad?
Nee en dat wil graag zou houden
het is echt wel next level techniek wat daar inzit
vind niet alles mooi maar zijn er toch wel bij die ik mooi vind
dikte van de meeste ben ik ook niet kapot van
en de prijzen tja dat is absurd,maar is bij meerdere merken het geval
Wat een mormel, alletwee trouwens.
Nu live op TV. Wat draagt Peter Wright hier?
Toch een no data Rollie? Ik lijk een enkele rode lijn tekst te zien onder het midden.
Een Rolex duiker zonder Mercedes wijzer? Die was er heel.vroeger.maar niet in de staat van zijn horloge. Geen Rolex denk ik.
Nee, kom ik ook op terug. Dacht even Spinnaker, maar die leveren weinig met Jubilee bracelet.
Wel opmerkelijke 2 strepen op 12 uur.
Denk idd dat dit en is. Zag zelf ook iets van 5 karakters als merk.
Dit dus. Prachtige techniek. De prijzen laat ik mij even niet over uit.
Precies de juiste leeftijd voor zo’n horloge
Ja, als iemand onder de 65 loop je natuurlijk voor lul met zo’n chique, perfect afgewerkt en prachtig vormgegeven ding. Als je dan niet gewoon een grove duiker draagt, om te laten zien hoe wild je levensstijl is, kan je net zo goed meteen in je graf gaan liggen
kan de drager soms nog net de tijd aflezen op dat ieniemienie klokje op de wijzerplaat.
Dat dan weer wel.