President Pavel van Tsjechie in n iets andere setting dan normaal (dakar bivak Saoudie Arabie)
Wat heeft ie om ? Seiko?
President Pavel van Tsjechie in n iets andere setting dan normaal (dakar bivak Saoudie Arabie)
Wat heeft ie om ? Seiko?
Denk ook Seiko
Ik denk een Citizen Promaster lefty.
Als je de tijd niet kan aflezen omdat je ogen die ene meter tussen je ogen en je pols niet scherp kunnen overbrengen, dan kan je dat inderdaad oplossen door een kolossale IWC Big pilot of Omega duiker te kopen.
Maar daaraan kan de buitenwereld dan weer aflezen dat je je eigen pielemuis zonder hulpmiddelen niet eens meer kan waarnemen.
Moesten ze er nu eens gewoon een cyclops over zetten was dat opgelost.
Die heb ik standaard in m’n onderbroeken, jij niet?
… lukt mijn pa (66) voorlopig nog prima. Ik (37) zou het ook geen enkel probleem vinden om met zo’n
horloge rond te lopen.
Vind het een van minst aantrekkelijke Langes.
Ik bedoel spuuglelijk eerlijk gezegd maar dat is puur mijn mening.
Lekker dragen wat jij mooi vindt en niet dragen wat jij niet mooi vndt.
Denk een zwarte Citizen NY0040 Promaster
Tag Heuer Carrera Chrono Automatic
Ik had de passage ook opgemerkt in de passage op vrede op aarde. Toen ik deze zag dacht ik aan een sea dweller deapsea, door de hoogte. Maar nu ik deze foto inzoom denk ik niet dat het een Rolex is.
Ik dacht meteen aan een Tag Heuer Carrera, ook vanwege de band…
17 jaar oud. Wanneer iemand zei dat hij 40 jaar oud was, had ik het ook geloofd.
Benjamin Button
Een kebab-buik ?
Ik heb twijfels qua echtheid Het zou behulpzaam zijn om het even wat beter te kunnen bekijken.
Rolex om de pols bij MvdP:
Had ook in dit topic gepast…: https://www.horlogeforum.nl/t/welke-auto-wil-jij-deel-2/445296/1850